ورزشی 18:42 - 11 فروردین 1394
فدراسیون فوتبال سوئد به مناسبت حضور تیم ملی ایران ضیافت ناهاری ترتیب داد.

ضیافت ویژه فدراسیون فوتبال سوئد به افتخار فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، در این ضیافت ناهار که هوشنگ مقدس سرپرست تیم ملی به همراه و مدیر رسانه ای تیم ملی در آن حضور داشتند، رییس فدراسیون فوتبال سوئد از حضور تیم ایران در این کشور تقدیر کرد.



دیگر مهمانان ویژه این ضیافت لنارت یوهانسون رئیس سابق یوفا و نایب رئیس پیشین فیفا، دبیرکل فدراسیون فوتبال سوئد و شهردار منطقه سولنا بودند.



رییس فدراسیون فوتبال سوئد با اشاره به قدرت فوتبال ایران و عملکرد این تیم در رقابتهای جام جهانی گفت: بازی برابر ایران یک بازی خاص برای ماست. امروز صبح که رادیو ملی سوئد را گوش می دادم اعلام شد که بازی امشب از دو شبکه تلویزیونی در سوئد پخش می شود. قرار است در یک شبکه گزارشگر و کارشناس به زبان سوئدی صحبت کنند و در شبکه دیگر یک کارشناس به همراه گزارشگر فارسی زبان این بازی را برای مخاطبان تفسیر کنند. این برای اولین بار است که چنین اتفاقی می افتد و رخدادی بسیار جالب توجه است.



او ادامه داد: به غیر از این پیش بینی می شود امشب 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه فرندز حاضر شوند. وقتی این ورزشگاه در نوامبر 2012 افتتاح شد ما میزبان تیم ملی انگلیس بودیم. بعد از آن با آرژانتین بازی داشتیم که همین تعداد به ورزشگاه آمدند و حالا بازی با ایران بعد از دیدار برابر انگلیس و آرژانتین و مسی سومین بازی پرتماشاگر فوتبال ملی ماست و از این بابت بسیار خوشحالیم.



یوهانسون هم که مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از یادگارهای او برای فوتبال دنیاست، از کارلوس کی روش به عنوان مربی بزرگی یاد کرد که در فوتبال دنیا شناخته شده و مطرح است. او برای تیم ملی ایران هم آرزوی موفقیت کرد.



در پایان هدایایی به رسم یادبود بین دو فدراسیون رد و بدل شد.

یوهانسون بعد از اینکه هدیه فدراسیون فوتبال ایران را گرفت گفت که من تجربه سفر به همه کشورها را داشتم غیر ایران اما الان برنامه سفر برای ایران را هم دارم بنابراین این را همین الان را روی کتم می چسبانم.

............

پخش بازی ایران و سوئد از 17 شبکه تلویزیونی دنیا



جلسه سرپرستان دو تیم ایران و سوئد برگزار شد.





در این جلسه که چند ساعت مانده به بازی امشب برگزار شد، آخرین تمهیدات فدراسیون فوتبال سوئد برای برگزاری هر چه بهتر این بازی اعلام شد.



در این نشست از ایران هوشنگ مقدس، سرپرست تیم ملی ایران حاضر بودند.



چهار داور این بازی به همراه مدیر تیم ملی سوئد و همچنین مسئول امنیتی بازی و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال سوئد نیز در این جلسه حاضر بودند.



به گفته مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال سوئد این بازی با 20 دوربین پخش می شود. 50 خبرنگار و 20 عکاس هم برای پوشش خبری و تصویری این بازی آی دی کارت دریافت کرده اند و قرار است بازی امشب از 17 شبکه تلویزیونی دنیا پخش شود.



همچنین اعلام شد که 35 هزار نفر برای تماشای این بازی بلیت خریده اند که 75 درصد این بلیتها توسط هواداران ایرانی خریداری شده است.



پس از اعلام این آمار، مسئول برگزاری بازی رو به مسئولان ایرانی گفت "پس امشب شما میزبان ما هستید" که این جمله با خنده حضار روبه رو شد.



350 نیروی امنیتی به صورت خاص در اطراف زمین حضور دارند تا همه چیز در کنترل مقامات برگزار کننده بازی باشد.

انتهای پیام/ک

 


6119703
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است