استانی 19:59 - 06 فروردین 1398

ضرورت تقویت ظرفیت‌های گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز سه شنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سال ۹۸ بر ضرورت تعامل گسترده دستگاه‌ها با میراث فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: میراث فرهنگی استان در حمایت از فعالیت‌های استارتاپی و اپلیکیشن های گردشگری اقدامات شایسته ای انجام داده است.

وی با بیان اینکه فعالیت اپلیکیشن های شهرگردی و بوم گردی در استان خوب است، ادامه داد: باید برای معرفی قابلیت‌های گردشگر پذیری استان تلاش کرد چراکه آذربایجان شرقی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای گردشگری دارد.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه شاهد حضور جوانان در حوزه فناوری و ابداع برنامه‌های جامع در حوزه گردشگری هستیم، افزود: فعالیت قشر جوان اقدامی شایسته است که به وسیله آن می‌توان در کنار معرفی ظرفیت‌های گردشگری، راه دسترسی گردشگران به آنها را نیز تسهیل بخشید.

استاندار آذربایجان شرقی به تقویت ظرفیت‌های خدماتی و فرهنگی استان اشاره داشت و ابراز کرد: تبریز و آذربایجان شرقی از پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی برخوردار است و باید در این راستا تلاش کنیم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه حفظ و احیای میراث فرهنگی و آئین‌های بومی استان نیز ضروری است، گفت: حفظ و همچنین معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و هنری استان از مهم‌ترین اولویت‌های ما است.

وی افزود: علاوه بر توجه به کسب درآمد از صنعت گردشگری باید تمام دستگاه‌ها با همکاری میراث فرهنگی استان در راستای تقویت ظرفیت‌های جذاب گردشگری گام‌های مؤثری را بردارند.


10087644
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است