سیاسی 19:11 - 16 مرداد 1399
وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که تعداد کشته‌های انفجار مهیب روز سه شنبه در بیروت تا کنون به عدد ۱۵۷ رسیده است.

صراط:

وزارت بهداشت لبنان در تازه‌ترین آمار خود از میزان کشته‌های انفجار مهیب روز سه شنبه اعلام کرد که تا کنون ۱۵۷ تن کشته و بیش از ۵۰۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

«حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان نیز ساعاتی پیش نیز گفت که  تماس‌ها با کشورهای عربی و اروپایی برای تأمین کمک‌های پزشکی به لبنان ادامه دارد.

در همین ارتباط، «مروان عبود» استاندار بیروت، شامگاه چهارشنبه، در گفت‌و‌گو با یک شبکه تلویزیونی گفت که خسارت ناشی از انفجار بیروت بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

سه‌شنبه این هفته، آتش‌سوزی در انبار بندر بیروت باعث منفجر شدن نیترات آمونیوم انبار شده در انبارهای مجاور شد و انفجار شدیدی را رقم زد. بندر بیروت به طور کامل تخریب شده و به نیمی از خانه‌های بیروت خسارت وارد شده است.


10655935
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس جمهور زیمباوه با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در تهران دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزارت دفاع گفت: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان از اهمیت خاصی برخوردار است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران و وزیر کشاورزی اندونزی دیدار و دو طرف بر لزوم افزایش سطح همکاری‌های کشاورزی میان دو کشور تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر آشتیانی در پیامی به مناسبت روز خلیج فارس، مجاهدت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان نیرو‌های مسلح در حراست از هویت تاریخی خلیج فارس را امری شمرد که همسایگان ایران آن را می‌ستایند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرادی گفت: انتخابات تعیین نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰، قانون نحوه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در دهم خرداد برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: انتخابات تعیین نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در دهم خردادماه امسال برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر فخری گفت: سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح کلیه اسناد، مدارک و نقشه‌ها در مورد خلیج فارس جمع‌آوری کرده و توانسته بانک اطلاعات مربوط به آن را تولید کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس ارائه کرده که در صحن مجلس قرائت خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با تصمیم رئیس مجلس، جدول شماره ۸ لایجه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به برآورد تملک دارایی‌های مالی برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است