بین‌الملل 08:55 - 08 مرداد 1393
شبکه تلویزیونی القدس اعلام کرد: بر اثر ادامه بمباران هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه تعداد شهدا به 1260 شهید و زخمی ها به 7100 زخمی افزایش یافت.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات هوایی جدیدی را بر نوار غزه آغاز کرده و در حال بمباران آن هستند. 


حملات هوایی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به شهادت دست 32 فلسطینی در غزه از جمله 20 نفر در یکی از مدارس آژانس کمک به آواراگان فلسطینی ( آنروا) منجر شد.


در حالی که درگیری اسرائیل و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چهارشنبه وارد بیست و سومین روز خود شد، منابع بیمارستانی اعلام کردند در بمباران غزه اندکی پس از ساعت 5:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه، دست کم 20 فلسطینی در یک مدرسه سازمان ملل که به عنوان سرپناه برای آوارگان مورد استفاده قرار می گیرد، کشته شدند.
یکی از مقامات سازمان ملل با تایید خبر بمباران این مدرسه گفت بمب ها به دو کلاس در اردوگاه آوارگان جبالیا اصابت کرد و به کشته شدن شماری از فلسطینان آواره مستقر در این اردوگاه منجر شد.


به گفته اشرف القدره، سخنگوی سازمان مقابله با حوادث غیرمترقبه، حمله هوایی که پیش از حمله به این مدرسه در شمال غزه صورت گرفته بود، به کشته شدن دختری 11 ساله منجر شده بود. در بمباران مرکز یک منطقه ساحلی کوچک در غزه نیز دختری 16 ساله جان خود را از دست داد.


قدره گفت اندکی بعد نیز حمله به شهر خان یونس در جنوب غزه به کشته شدن نه تن از اعضای یک خانواده از جمله یک کودک منجر شد.


مردی میانسال نیز بامداد امروز در شهر رفح واقع در جنوب غزه کشته شد.


بر اساس آمار سخنگوی سازمان مقابله با حوادث غیرمترقبه غزه، با حملات امروز شمار تلفات فلسطینی ها از آغاز عملیات اخیر اسرائیل در غزه تاکنون به دست کم هزار و 262 نفر رسید.


حملات راکتی شبه نظامیان غزه نیز تاکنون به کشته شدن 53 نظامی و 3 غیرنظامی اسرائیلی منجر شده است




انتهای پیام/

4355128
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است