استانی 02:22 - 01 آذر 1393
فرمانده ناحیه مقاومت گچساران:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز جوانان سوری، لبنانی و فلسطینی و ... از نظام اسلامی ایران به برکت جانفشانی شهدا و بسیجیان الگو گرفته‌اند.

ایران به برکت بسیج الگوی آزادگان جهان شده است

جهانگیر انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و بیان اینکه بسیج در سال 1358 طبی فرمان امام راحل تشکیل شد، افزود: با تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران اسلامی توسط صدام، بسیجیان فرمان امام راحل را لبیک گفته و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی افزودند.

وی افزود: امروز آرامش و امنیت ایران اسلامی مرهون جانفشانی نیروهای نظامی به ویژه بسیج بوده که باید بر این نعمت الهی شاکر بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: در حال حاضر ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورها در سطح جهان بوده که این مهم حاصل زحمات بسیجیان و خون شهدایی است که در برابر ماشین جنگی دشمن قد علم کردند.

انصاری ادامه داد: امروز جوانان سوری، لبنانی و فلسطینی و ... از نظام اسلامی ایران به برکت جانفشانی شهدا و بسیجیان الگو گرفته‌اند.

وی در انتقاد به برخی اظهارات مبنی بر اینکه بسیج نباید سیاسی باشد، بیان کرد: چه کسی گفته بسیج سیاسی نیست، بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست این جمله مقام معظم رهبری است.

انصاری ادامه داد: کسانی که به خود اجازه نشخوار کردن و حرف زدن در پشت تریبون بر علیه بسیج را می‌دهند، مرتدان سیاسی هستند.


5235645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است