استانی 13:36 - 02 مرداد 1393
گرگان /
مردم گلستان فردا در راهپیمایی روز قدس،حماسه ای دیگر در دفتر زرین افتخارات خویش رقم می زنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گرگان ، هر ساله با نزدیک شدن به روز قدس، صدای مسلمانان چه شیعه و چه سنی از همه جای جهان به گوش می رسد، روز قدس متعلق به همه مردم آزادی خواه جهان بوده و مردم با شرکت در این راهپیمایی دین خود را به مردم بی دفاع فلسطین ادا می کنند.

مردم اهل سنت ساکن در استان گلستان نیز آمادگی خود را برای حضور یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس در این منطقه بیان کردند.

فرمانداران ، ائمه جمعه، دانشگاه ها ، ادارات و نهادهای شهرستان های ترکمن نشین گلستان با صدور اطلاعیه های جداگانه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس بیان کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی طی دو هفته گذشته در مقابل سکوت و حمایت های امریکا ، با حملات هوایی و زمینی صدها نفر از مردم بی دفاع نوار باریکه غزه اعم زنان و کودکان را به خاک و خون کشیدند.



آخوند میزاعلی امام جمعه اهل تسنن شهرستان آق قلا گفت: این روزها غزه به عنوان نماد مقاومت امت اسلامی در برابر رژیم سفاک صهیونیستی، رمضان خونینی را پشت سر می گذارد و بار دیگر قتل عام مردم و زنان و کودکان به عنوان هدف راهبردی سردمداران این رژیم برای تقویت روحیه شهرک نشینان و ساکنان سرزمین های اشغالی و به فراموشی سپردن شکست های تاریخی گرفته است.

وی افزود: روز قدس، روز حمایت از مردم فلسطین در برابر تجاوز و ظلمی است که به صورت برنامه ریزی شده و سازمان یافته از سوی نظام استکباری غرب و به وسیله رژیم غاصب اسرائیل در منطقه جریان دارد. در این روز مسلمانان جهان در حمایت از ملت فلسطین به صحنه می آیند تا افشاگر چهره کریه رژیم اشغالگر قدس و حامیان بین المللی آن باشند./ز





4316016
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است