استانی 17:13 - 11 خرداد 1399

۵ مجموعه بازی در منطقه ۳ شهر همدان راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا فیضی‌منش با اشاره به برنامه‌های شهر دوستدار کودک از طراحی و راه‌اندازی پنج مجموعه بازی در پنج پارک منطقه ۳ شهرداری همدان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: تا پایان سال جاری بازسازی و مرمت ۱۸ پارک را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به پارک‌های موجود در سطح این منطقه و مجموعه‌های بازی که در آنها در نظر گرفته شده است بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته و با سپری شدن سه ماه، شهرداری منطقه ۳، توانست پنج مجموعه بازی در پارک جعفر طیار، نیلوفر، گلچین، نسترن و بوستان شهید مدنی را خریداری و نصب کند.

شهردار منطقه ۳ همدان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مورد توجه از سوی شهرداری، تمرکز بر حقوق کودکان به عنوان شهروند و ارتقای شهر دوستدار کودک است بر لزوم تقویت عنوان شهر دوستدار کودک در همدان تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش اثرگذار بازی در زندگی کودکان و جایگاهی که در سلامت و روان آن‌ها دارد، توجه به مهم از سوی مدیریت شهری از اقدامات ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به طراحی فضاهای بازی و مجموعه‌های بازی در پارک‌ها، خاطر نشان کرد: ایجاد فضاهای بازی استانداردی که بتواند هوش هیجانی کودکان را تقویت کند، شهروندانی با دقت در انجام امور را تربیت خواهد کرد.

فیضی‌منش افزود: با توجه به اینکه طراحی مجموعه‌های بازی باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد در این مجموعه‌های بازی سعی شده به عنصر رنگ و طراحی گرافیک‌های بصری توجه ویژه شود که این موضوع می‌تواند حس شادمانی و مفرحی را برای کودکان ایجاد کند.


10554975
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است