فرهنگی‌هنری 10:57 - 26 شهریور 1393
همزمان با آغاز هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2014 در اینچئون کره جنوبی، شبکه ورزش سیما نیز این رقابت‌ها را از روز جمعه به صورت زنده در برنامه آسیا 2014 گزارش می‌کند.

شبکه ورزش برای بازی‌های آسیایی چه می‌کند؟

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مهدی توتونچی، تهیه‌کننده برنامه «آسیا 2014» اظهار کرد: در ویژه برنامه آسیا 2014 که از روز جمعه - 28 شهریورماه - لغایت 12 مهرماه از ساعت 8 صبح به روی آنتن می رود، تمامی مسابقات کاروان اعزامی کشورمان و تیم‌های حاضر در این رقابت ها در همه رشته‌ها پخش می‌شود.

وی درخصوص رویکرد و هدف این برنامه توضیح داد: هدف ما در این برنامه حمایت هوشمندانه و منطقی از کاروان اعزامی به هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی است و باید توجه داشت این برنامه صرفا به پخش زنده بازی‌های آسیایی اکتفا نمی‌کند بلکه تهیه گزارش و کارشناسی بازی‌ها در کنار اطلاع‌رسانی در سطح گسترده از دیگر رویکردهای «آسیا 2014» است.

تهیه‌کننده برنامه «آسیا 2014» ادامه داد: در این برنامه پس از تمام شدن بازی هر یک از ملی‌پوشان، با دعوت از یک کارشناس و قهرمان آن رشته در سنوات گذشته، عملکرد ملی پوش کشورمان را از دو زاویه کارشناسی و فنی بررسی می کنیم.

توتونچی از پخش پلی‌بک‌های افتخارآفرینان گذشته نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در میان برنامه علاوه بر استفاده از نظر کارشناسان، کلیپ‌های متعدد و متنوعی نیز از افتخارات کشورمان در دوره های گذشته بازی های آسیایی تهیه و پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعزام نمایندگانی از شبکه ورزش سیما برای پوشش بهتر این رقابت‌ها ما نیز در برنامه «آسیا 2014» با برقرار کردن ارتباط تلفنی و یا ارتباط با استودیو شبکه ورزش سیما در محل برگزاری رقابت‌ها و همچنین ارتباط با هریک از ورزشکاران، مخاطبان شبکه ورزش سیما را از آخرین تغییر و تحولات و نتایج به دست امده توسط کاروان اعزامی به این رقابت ها مطلع می‌سازیم.

تهیه‌کننده «آسیا 2014» در پایان یادآور شد: برای اطلاع‌رسانی بهتر و دقیق‌تر از نتایج رقابت‌ها با هماهنگی های صورت گرفته میان شبکه ورزش سیما و فدراسیون های مختلف ورزشی و همچنین کمیته ملی المپیک آخرین اتفاقات و اخبار به روز و لحظه ای بازی هایی آسیایی توسط نمایندگان فدراسیون ها نیز به شبکه ورزش سیما اعلام می شود.

مهدی توتونچی پیش از این تهیه کنندگی برنامه «جام 20» را با توجه به حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 برزیل برعهده داشت که از این برنامه در مراسم تقدیر از برنامه‌های برتر جام جهانی تقدیر شد.

انتهای پیام


4743595
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نوزدهمین «شب کارگردان» انجمن کارکردانان تئاتر ایران عصر امروز نهم اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نوزدهمین «شب کارگردان» انجمن کارکردانان تئاتر ایران عصر امروز نهم اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حمید مولانا، استاد بین‌الملل علوم ارتباطات گفت: رویکرد سازمان صداوسیما بر حضور فعال مردم و لایه‌های مختلف اجتماع استوار است و بیشتر حول محور مخاطب گستره داخلی برنامه‌سازی می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیمان جبلی با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی مردم دو کشور خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» راه‌یافتگان نهایی بخش‌های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه‌ای به بخش داوری هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره ترویج فرهنگ وقف از نمایشگاه دستاورد‌های وقف به عنوان فرصتی مناسب یاد کرد که از طریق آن به معرفی کارکرد‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف پرداخته اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بهینه سازی تولید مد نظر است؛ گفت: سازمان اوقاف افتخار این را دارد که خود را مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند و این مسیر را بر اساس تنطیم گری ایشان طی می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام عادل گفت: به طور میانگین روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند که ۷۰ درصد آنها جزو بازدیدکنندگان تخصصی بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام عادل گفت: به طور میانگین روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند که ۷۰ درصد آنها جزو بازدیدکنندگان تخصصی بودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است