اقتصادی 13:56 - 06 شهریور 1393
تبریز- ایرنا- همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت 16 طرح عمرانی در بخش کندوان میانه با 11 میلیارد و 630 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل اجرای شبکه پسآب خانگی روستاهای آونلیق و بالسین، شهر بازی و جدول گذاری روستای آونلیق، اجرای طرح هادی روستای نشق، برق رسانی به روستای بسیط ، طرح های مخابراتی در برخی روستاهای کندوان و دیگر طرح های دهیاری هاست.



شهرستان میانه با 190 هزار نفر جمعیت در 178 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.



7236/7231/587

انتهای پیام /*


4586964
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرتوسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بیش از 5 هزار میلیارد تومان عرضه اعتباری به صنایع پایین دست پتروشیمی درفروردین ماه 1403 انجام شده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ثبت معاملات بازار طلا در سامانه جامع تجارت را الزامی و اعلام داشت: زنجیره از بابت ثبت و خریدوفروش باید شفاف شود، در غیر این صورت، تروریست های اقتصادی، از طریق طلا، کالای قاچاق و مواد مخدر به کشور وارد...
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» جزئیات برنامه جهش تولید در بخش نفت و گاز اعلام شد و طبق این برنامه ظرفیت تولید نفت ایران امسال به 3.8 میلیون بشکه خواهد رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اول تا 18 خرداد امسال از ساعت 14 امروز 25 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» شرکت های چینی توانسته اند 5 مناقصه دیگر را برای اکتشاف میادین نفت و گاز عراق برنده شوند.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا شنبه هفته آینده و بارش های سیل آسا و شدید در برخی استان های کشور خبر داد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» هیئت وزیران برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم 22 تکلیف برای وزارت راه و شهرسازی تعیین کرد، از جمله اینکه این وزارتخانه مکلف است امسال برای مدیریت مصرف بنزین و گازوئیل اقدامات لازم را با همکاری پلیس راهور انجام دهد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای با اشاره به رشد 32درصدی آموزش مهارتی در دولت سیزدهم گفت:در این مدت به چهار میلیون و 699هزار نفر دوره، آموزش مهارتی ارائه شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» فروش اقساطی کی ام سی ایکس 5 در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1403 از روز دوشنبه یعنی 24 اردیبهشت آغاز و تا روز 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» موتور دیزل لوکوموتیو ایرانی با قدرت چهار هزار اسب با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی در فردیس رونمایی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است