ورزشی 18:19 - 01 اردیبهشت 1393
تیم بسکتبال مهرام در دومین دیدارش از مرحله نیمه نهایی نیز برابر دانشگاه آزاد به پیروزی رسید.

دومین پیروزی مهرام برابر دانشگاه آزاد

تیم بسکتبال مهرام در دومین دیدارش از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر نیز دانشگاه آزاد را شکست داد و در یک قدمی فینال قرار گرفت. در دومین مسابقه این مرحله مهرام میزبان دانشگاه آزاد بود که در دیداری نزدیک با نتیجه 78 بر 75 حریفش را مغلوب کرد.



به نقل از ایسنا، کوارتر نخست این بازی در حالی که بازهم اعتراض مهرامی‌ها به داوری را در پی داشت با نتیجه 14 بر 7 به سود مهرام به پایان رسید. در این کوارتر درگیری لفظی میثم میرزایی با صمد نیکخواه بهرامی و اوشین ساهاکیان از حواشی بود.



در کوارتر دوم و سوم دانشگاه آزاد بهتر کار کرد و توانست از خطای بالای بازیکنان مهرام به بهترین شکل استفاده و فاصله امتیازی را کاهش دهد. دانشگاه آزاد در کوارترهای دوم و سوم به ترتیب با نتایج 20 بر 19 و 25 بر 23 مهرام را شکست داد. اما تابلوی نتایج همچنان برتری مهرام را نشان می‌داد.



در کوارتر چهارم دو تیم پایاپای پیش رفتند و حتی در امتیاز 59 برابر شدند اما در ادامه مهرام بهتر کار کرد و توانست از حریفش پیشی بگیرد. پنج خطا شدن آنتونی گراندی و میثم میرزایی نیز بر عملکرد دانشگاهی‌ها تاثیر گذاشت و در نهایت مهرام با اینکه در کوارتر چهارم 23 بر 22 مغلوب شد اما توانست 78 بر 75 مهمانش را شکست دهد. از نکات جالب دیدار برتری دانشگاه آزاد در سه کوارتر پایانی بود، اما اختلاف هفت امتیازی در کوارتر نخست باعث شد تا این تیم بازنده شود.



در دیگر دیدار این مرحله نیز پتروشیمی با کسب پیروزی 79 بر 74 برابر ذوب‌آهن در یک قدمی فینال قرار گرفت.



بازی سوم و چهارم نیمه نهایی پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.








3541639
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است