استانی 10:44 - 30 تیر 1396
به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی بوکس نوجوانان کشور؛
رشت- رئیس هیأت بوکس گیلان از اعزام هفت بوکسور نوجوان استان برای شرکت در رقابت های قهرمانی بوکس نوجوانان کشور به شهر نهاوند خبرداد.

۷ بوکسور نوجوان گیلانی به نهاوند اعزام شدند

امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت های بوکس نوجوانان کشور از روز پنج شنبه ۲۹ تیر ماه در شهر نهاوند استان همدان آغاز شد.

وی با بیان اینکه به همین منظور و برای شرکت در این رقابت ها هفت بوکسور نوجوان گیلانی به این مسابقات اعزام شدند، افزود: این رقابت ها به مدت شش روز در این شهر برگزار می شود.

رئیس هیأت بوکس گیلان با اشاره به این اینکه اعضای تیم استان پنج شنبه ۲۹ تیرماه به این مسابقات اعزام شدند، گفت : رقابت های اصلی این مسابقات به صورت رسمی از روز جمعه ۳۰ تیرماه آغاز می شود.

وی به اسامی اعضای تیم بوکس نوجوانان گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: امیرحسین کدیور در وزن ۵۲ کیلو از لنگرود، امیرحسین دولتی در وزن ۵۴ کیلو و محمدرضا حبیبی در وزن ۵۷ هر دو از رشت، مهران حقگو در ۶۰ کیلو از ماسال، در وزن ۶۳ علی لطفی از رودبار، ۶۶ کیلو دانیال میرزایی از رشت و در منفی ۸۰ کیلو مصطفی نیک بخت از ماسال اعضای تیم را تشکیل می دهند.

قاسمی پور همچنین با اشاره به مرییان تیم ادامه داد: در این رقابت ها سعید کوهی از ماسال و حسین دادخواه از رودبار به عنوان مربی و شاهین پور اسماعیل از رشت نیز به عنوان سرپرست ، تیم را همراهی می کنند.

به گفته این مسئول در سال گذشته تیم نوجوان گیلان مقام نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و به همین علت سهمیه استان در این مسابقات افزایش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه رقابت قهرمانی بوکس نوجوانان در ۱۳ وزن برگزار می شود، یادآورشد: مسابقات در سه راند دو دقیقه ای با یک دقیقه استراحت بین راندها برابر قوانین فدراسیون جهانی بوکس انجام می شود.

رئیس هیأت بوکس گیلان به شرایط حضور در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: تنها متولدان ۱۱ دی ماه سال ۷۹ الی ۱۰ دی ماه سال ۸۱ می توانند در این رقابت ها حضور یابند.

قاسمی پور تأکید کرد : همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار، کارت ملی، بیمه معتبر، دفترچه آماتور و رضایت نامه کتبی از والدین الزامی است.

وی با تأکید براینکه توجه به تیم های پایه سیاست و اولویت اصلی هیأت بوکس گیلان است، گفت : با توجه به کسب مقام نایب قهرمانی تیم نوجوانان گیلان در سال گذشته تمام تلاش خود را انجام داده ایم که در این رقابت ها بهترین نتیجه را بدست آوریم.


9279086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است