وبگردی 17:15 - 04 اسفند 1395
نماینده مردم اهواز:
نماینده مردم اهواز با بیان اینکه مسئولین صرفا اظهار نظر می کنند اما مدیریت بحران وجود ندارد، گفت: منشاء بیشتر ریزگردهای خوزستان داخلی و نتیجه انتقال غلط آب است که در نتیجه ناکارآمدی مدیران وزارت نیرو ایجاد شده است.

مدیریت بحران وجود ندارد/ ناکارآمدی مدیران وزارت نیرو عامل شدت بحران خوزستان

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه منشا اصلی بحران خوزستان انتقال آب و خشک شدن تالابها است، افزود: دلیل این امر هم بیشتر به ناکارآمدی مدیران بر می گردد؛ وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست باید در قبال این مسئله پاسخگو باشند.

نماینده مردم اهواز  با تاکید بر بحرانی شدن شرایط آب و هوایی خوزستان برای مردم گفت: سیاست های غلط وزارت نیرو در انتقال آب عامل اصلی خشکی تالاب ها، بروز این بحران ها، پدیده ریزگردها و گردو غبار بوده است.

ساری همچنین اظهار داشت: انتقال آب به فلات مرکزی اصل ماجرای معضل خوزستان است در حالیکه انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌های خوزستان همانند کارون و زهره انجام می‌گیرد و این کار باید دارای پیوست زیست محیطی باشد ولی نیست و در قبال این خانم ابتکار باید پاسخگو باشد.

این نماینده مردم اهواز با بیان اینکه مسئولان محیط زیست منشا بخش قابل توجه ریز گردها را خارجی می دانند، افزود: اینگونه نیست و بیشتر این ریزگردها داخلی و نتیجه همان انتقال غلط آب است که آن هم نتیجه ناکارآمدی مدیران به ویژه در بخش وزارت نیرو است.

وی با اشاره به بی تدبیری دولت در سه سال گذشته و عدم رسیدگی به تجهیزات برقی استان و بروز بحران جدید و قطع برق آن هم در شرایط بحرانی خوزستان، افزود: این تنها مربوط به این دولت نیست چرا که در دولت های قبلی هم ما شاهد چنین عملکردی بوده ایم و حتی بیشتر مدیران استانی در خوزستان مربوط به دوره قبلی هستند.

ساری با بیان اینکه خوزستان سالها است درگیر بحران ریزگردها است، تاکید کرد: توقع ما از دولت و مدیران اجرایی کشور استفاده از مدیران کارآمد و لایق است که بتوانند در چنین شرایطی بحران را مدیریت کنند نه اینکه بر شدت آن بیافزایند.

* قدس آنلاین

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.


8844945
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اردیبهشت ۱۴۰۱ جایگاه «برترین پهلوان قرن» ایران به «سیدحسن رزاز» رسید که جهان‌پهلوان «غلامرضا تختی» گفته بود که من هرچه دارم از او دارم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» هر ساله میلیون‌ها نفر از افراد بی‌خبر قربانی کلاهبرداری‌های آنلاین می‌شوند. کلاهبرداران می‌توانند صدمات جبران ناپذیری به موجودی بانکی، شهرت و زندگی شما وارد کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر به معماهای تصویری علاقه دارید مطلب زیر را از دست ندهید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اعتماد به نفس وابسته به سن نیست، بلکه به رفتار بستگی دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خاطرات جبهه و جنگ تحمیلی ایران با رژیم بعث عراق تنها به چهار دهه قبل ختم نمی شود و حالا هم نقل این محفل و آن مجلس است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اولین نمونه بومی سازی شده ۶سیلندر بنزینی خورجینی ۴لیتری که چند روز پیش رونمایی شد، ویژگی‌هایی دارد که آن را نسبت به نمونه‌های دیگر منحصربه‌فرد می‌کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» موسیقی متن و تیتراژ سریال تلویزیونی دلیران تنگستان از جمله ملودی‌های ماندگار و با کیفیت مربوط به مجموعه‌های تلویزیونی سیما است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» موضوع خطا‌های افراد در مأموریت‌های اجرایی مسئله‌ای اجتناب ناپذیر است و در همه مشاغل و اقدامات اجرایی محتمل است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در ۵ گروه صبح دیروز آغاز شد و امروز ۷ اردیبهشت به پایان رسید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به روش‌های کاهش دمای تلفن همراه و خطرات استفاده از آن در دما‌های بالا پرداخته شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است