گوناگون 16:19 - 31 تیر 1398

ایران مهد ادیان توحیدی است

به گزارش خبرگزاری مهر، یوناتن بت کلیا، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود در همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» با اشاره به اینکه ما همان ملتی هستیم که باعث شدیم جرقه‌ای در دنیا بخورد وقتی موضوع گفت‌وگوی تمدن‌ها را مطرح کردیم و با استقبال همه مواجه شد، گفت: ملتی هستیم که فقط آرامش را می‌خواهیم باید در دنیا آرامش و امنیت برقرار باشد.

وی اظهار کرد: ما آشوریان در جنگ شهید دادیم، هنگام ورود امام خمینی(ره) به کشور شهید دادیم و در تمام دوران‌ها کنار ملت ایران بودیم، چون امام علی(ع) با اجداد ما عهدنامه بسته بودند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود، تأکید کرد: ایران مهد ادیان توحیدی است. ایران مرکز اقوام مختلف‌ است. ایران رنگین کمانی است که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

یوناتل بت کلیا در پایان تأکید کرد: تحریم‌های ترامپ نمی‌تواند هیچ تأثیری به حال ما داشته باشد، چون ما چهل سال است، تحریم هستیم. این‌ها روی افراد خود فروخته‌ای سرمایه گذاری کردند که تازه مسیحی شده‌اند و شرایط ما را در ایران بد ترسیم می‌کنند، درحالی که مقابل کلیسای ما مأمور ایستاده است تا از کلیسا حفاظت کند و کلیسای ما جزء میراث فرهنگی ایران است.


10185514
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است