فرهنگی‌هنری 18:55 - 30 آذر 1393
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت مرتضی احمدی را تسلیت گفت.

به گزارش پارسینه به نقل از فارس، علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس که این روزها خارج از کشور حضور دارد، طی پیامی درگذشت مرتضی احمدی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

 

قافله مرگ بازهم حرکت کرد و در این پاییز غم انگیز دگر بار ما را سوگوار عزیزی دیگر کرد. مرتضی احمدی برای من ورای حضور مطلوبش در سینما و تلویزیون، سمبل مهربانی بود. سمبل یک هوادار واقعی فوتبال که عشق به تیم پرسپولیس را با همان صفای همیشگی اش معنا می کرد.

 

در این روز عزیز از خداوند می خواهم او را در بهشت همسفره خاتم نبوت (ص) و کریم اهل بیت (ع) گرداند. خوش به سعادتت استاد که در چنین ایامی رخت سپید سفر برتن کردی و آسمانی شدی. خداحافظ سمبل مهربانی و صفا و صداقت.

 

این ضایعه اسفناک را به خانواده معظم ایشان، بازماندگان، اهالی محترم هنر و ورزش و به خصوص پرسپولیسی های عزیز تسلیت عرض می‌کنیم.

5461159
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اسماعیلی گفت: معتقدیم نقش سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات، درگیری‌ها و سوء تفاهمات بین دولت‌ها، بسیار تاثیرگذار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: ساترا مسئولیت دارد جلو هر آنچه را که محتوای تحریف‌شده است و به فهم و درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند، بگیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: مجلس شورای اسلامی مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم و مصداق و نماد جمهوریت نظام و نهادی افتخارآمیز است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام معاونت صدا گفت: رادیو همگام با پیشرفت روزافزون رسانه‌های جمعی تعاملی دوسویه با شنوندگان خود در فضای مجازی ایجاد کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم‌های سینمایی با محوریت کار و کارگر که در طبقه‌بندی ژانر اجتماعی قرار می‌گیرد، همواره با اقبال مخاطب مواجه بوده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مینی سریال جدید جنایی - معمایی ۶ قسمتی «شروود» از بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از شبکه چهار پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی منتشر شد که دزدی و خودکشی و خشونت خانگی علیه زنان، غیراخلاقی‌ترین رفتارها از نگاه مردم ایران به شمار آمده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر توسط بنیاد آیه‌های ایثاروتلاش، با هدف تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پل آستر نویسنده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان ۷۷ ساله آمریکایی بر اثر سرطان ریه درگذشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است