استانی 10:33 - 03 بهمن 1397
مشاور استاندار لرستان:
مشاور استاندار لرستان خواستار رفع کمبود امکانات پزشکی و ایجاد بیمارستان‌های تخصصی در شهرستان‌های استان شد.

کمبود امکانات پزشکی رفع شوند

 به گزارش ایسنا، حمید رشیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به سفر سرپرست وزارت بهداشت به لرستان امید می‌رود در خصوص وضعیت بهداشتی استان و خرم‌آباد دستورات و پیگیری‌های لازم انجام شود.



وی با بیان اینکه در استان لرستان زیرساخت‌های بهداشتی مشکل دارند، افزود: از نظر تعداد تخت بیمارستانی به نسبت بیماران با استانداردهای کشوری خیلی فاصله داریم.



مشاور استاندار خاطرنشان کرد: در حوزه پزشکی شاهد هستیم کسانی با سهمیه لرستان تخصص گرفته‌اند و تعهد خدمتی دارند ولی دوران تعهد خدمتی را کامل در استان نمی‌مانند که این امر مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است.



رشیدی با اشاره به مرگ و میر مادران باردار، ادامه داد: در بخش مرگ و میر مادران باردار در کشور وضعیت خوبی نداریم.



مشاور استاندار لرستان با اشاره به بیمارستان دورود و جانمایی آن، افزود: این بیمارستان در جانمایی قبلی راه دسترسی نداشته و دوباره جای دیگری را برای آن در نظر گرفتند که با کار کارشناسی متوجه شدند این نقطه نیز در نقطه باتلاقی است.



وی با بیان اینکه کارانه پرستاران و پزشکان پرداخت نشده که این امر موجب نارضایتی آنان شده است، اظهار کرد: امیدواریم بر وضعیت مطب‌ها و بیمارستان‌ها نظارت بهتر و جدی انجام شود



رشیدی در ادامه با بیان اینکه مشکل عمده دیگر تهیه داروی بیماران خاص است، اضافه کرد: افرادی که پیوند کلیه انجام می‌دهند برای تهیه داروی با مشکل روبرو هستند.



مشاور استاندار لرستان با تاکید بر اینکه شایسته‌سالاری در دانشگاه علوم پزشکی لحاظ شود، گفت: یک مافیای دارو در لرستان وجود دارد که مبارزه ویژه می‌طلبد و یک حمایت جهادی نیاز دارد.



وی تاکید کرد: مشکلات بخش پزشکی و درمان از گذشته تاکنون وجود داشته است و وجود بیمارستان‌ها با امکانات محدود در استان از عمیق بودن مشکلات حکایت دارد.



رشیدی یادآور شد: کمبود امکانات پزشکی و بیمارستان‌های تخصصی در شهرستان‌های استان باعث شده مردم با مشکلات مهمی مواجه شوند.



وی ادامه داد: کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌های استان موجب بروز مشکلات بسیاری برای مردم شده است.



مشاور استاندار عنوان کرد: امکانات پزشکی و بهداشتی در بعضی مناطق مختلف استان به هیچ وجه جوابگوی نیاز مردم نیست و به طور مثال در برخی شهرستان‌ها بیمارستان وجود ندارد و در بسیاری از بخش‌ها نیز دارای مشکلات عدیده‌ای هستند.





انتهای پیام


10035894
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است