سیاسی 19:28 - 02 اردیبهشت 1393
وزیر نفت گفت: هنوز قیمت حامل های انرژی نهایی نشده است اما قطعا بنزین تک نرخی نمی شود.

خانه ملت: ˈبیژن نامدار زنگنهˈ با بیان اینکه تولید بنزین به لحاظ کیفی در سال آینده افزایش می یابد، گفت: در جلسه امروز گزارشی از عملکرد تولید نفت به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شد و بیشترین موضوع مورد بحث درباره برنامه ها و طرح های وزارت نفت برای تحقق اقتصاد مقاومتی بود که بر این اساس طرح های خود را ارائه دادیم و اعضای کمیسیون نیز نظرات خوبی را مطرح کردند که منظور می کنیم.



وزیر نفت تاکید کرد: به هر حال همه تلاش وزارت نفت این است که سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه نفت در قالب طرح های مشخص و زمان بندی روشن تنظیم شود و بر همین اساس طبق زمان بندی مشخص اهداف خود را اجرایی کنیم.


3552738
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بررسی جزئیات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در مجلس آغاز شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تقاضای بررسی لایحه اساسنامه توسعه سواحل مکران طبق اصل ۸۵ قانون اساسی اعلام وصول شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات طرح دو شوری اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده اهواز در مجلس با تذکر به وزارت نیرو به منظور تامین حق‌آبه کشاورزان و جلوگیری از سیل در شهر‌های جنوبی، گفت: عدم تامین حق‌آبه برای زمین‌های کشاورزی و بروز ریزگرد‌ها ناشی از خشکی تالاب‌ها ازجمله موضوعات مهم برای مردم منطقه است که باید ...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک‌خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک‌خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم باید انتخابات دور دوم مجلس را جدی تلقی کنند تا مجلس با پشتوانه قوی تشکیل شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای شروطی را برای اخذ مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال دارایی‌ها در مناطق آزاد تجاری - صنعتی تعیین کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان مواردی را تصویب کردند که به موجب آن افراد غیرتجاری مشمول معافیت مالیات بر عایدی سرمایه می‌شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است