اجتماعی 16:47 - 05 آذر 1399

پروازهای تهران و مشهد به نجف از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یک شرکت هواپیمایی اعلام کرد: پروازهای تهران-نجف-تهران و مشهد-نجف-مشهد در روزهای دوشنبه و پنج شنبه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در پرواز بر قرار شده است.

این شرکت هواپیمایی، شرایط پذیرش مسافرین در مسیرهای منتهی به کشور عراق را اعلام کرد که به شرح زیر است:

۱. همراه داشتن تست منفی pcr برای مسافرین بالای ۱۲ سال و کودک بدون همراه (کلیه آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت اعم از دولتی و خصوصی ترجمه شده به زبان انگلیسی و ممهور به مهر آزمایشگاه)

۲. مدت زمان اعتبار نتیجه تست: ۷۲ ساعت

۳. نتیجه آزمایش مورد اشاره، علاوه بر ارائه در فرودگاه‌های مبدا، می‌بایست در فرودگاه‌های مقصد، به انضمام فرم‌های خود اظهاری (غربالگری) که توسط مسافرین محترم در طول پرواز تکمیل شده‌اند، به مراجع ذی صلاح ارائه شود

۴. ارائه ویزای معتبر کاری، توریستی و… و یا گواهی اقامت اجباری است

این شرکت هواپیمایی می‌افزاید: مسافرانی که دارای گذرنامه ایرانی و کارت هویت عراقی هستند، مشروط به یکسان بودن تمامی مندرجات در هر دو کارت، امکان سفر به کشور عراق را خواهند داشت.

در کلیه مسیرهای منتهی به ایران، ارائه نتیجه منفی تست PCR جهت بزرگسالان و مسافران بالای ۱۲ سال و کودک بدون همراه الزامی است و تنها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برای مسافران ورودی در صورتی که مسافری موفق به دریافت نتیجه تست نشده باشد، در فرودگاه مورد آزمایش قرار گرفته و تمامی هزینه‌های مترقبه بر عهده مسافر خواهد بود.

همچنین با عنایت به این مهم که شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌های کشور و دیگر نهادهای ذی ربط، ملزم به رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی هستند، در صورت مشاهده موارد مشکوک، علی رغم ارائه نتیجه تست منفی PCR، مطابق با قوانین، از پذیرش مسافر ممانعت به عمل خواهد آمد و قوانین مربوط به شرایط پاندمی کرونا اجرایی شده و تمامی هزینه‌های ناشی از آن، بر عهد مسافر است.

بر اساس اعلام شرکت مذکور، فروش بلیت هواپیما به صورت سیستمی و چارتری بوده و مسافران می‌توانند با مراجعه به سامانه آنلاین فروش بلیت این شرکت، بلیت خود را تهیه کنند.


10827196
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است