استانی 16:59 - 28 بهمن 1397

نیروهای مسلح ما مقتدرترین نیروها و مجهزترین امکانات دفاعی را دارد

به گزارش خبرنگار  مهر،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت ۲۷ شهید مدافع  حریم امنیت در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: اصفهان در همه عرصه‌های دینی، ملی و مذهبی پیشگام و پیش قدم بوده است، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شخصیت‌ها و بزرگان اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند تا اینکه هشت سال جنگ تحمیلی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی نخستین پاسدارانی که در مرزها حضور پیدا می‌کنند، پاسداران اصفهانی بودند که از خود درطول جنگ رشادت های زیادی را نشان دادند .

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: در عرصه مقابله با فتنه گران اصفهان حرف اول را می‌زند و در جبهه مبارزه برون مرزی نیز ن سرآمد است و امروز نیز شاهد انقلاب تازه‌ای هستیم و در روزهای آغازین دهه پنجم انقلاب ۲۷ شهید تقدیم انقلاب شدند.

دشمنان به زودی به سزای عمل خود می رسند

گواهی ابراز داشت: به طور قطع همانطور که فرمانده سپاه فرمودند زمان طولانی نمی‌گذرد که دشمنان به سزای عمل خود می‌رسند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار داشت: در ابتدای جنگ، زدن موشک برای ما آرزو بود و آن روز در ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی برابر دشمن قوی و مسلح ایستادیم اما امروز در هرجای دنیا موشکی بر زمین می‌خورد می‌گویند که این موشک را ایران به دیگر کشورها داده است.

وی افزود: امروز هر نقطه و هرجایی از مرزهای جمهوری اسلامی هر پرنده‌ای پرواز کند لحظاتی بعد آن را زمین گیر می‌کنند و پهبادهای دشمن را از بین می‌برند، اینها همان چهره های دوران دفاع مقدس هستند، ما نه دنبال این هستیم که زمینی را تصاحب کنیم و نه حاضریم زمینی را در تصاحب دشمن قرار دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی گفت: مردم با چنگ و دندان دفاع کردند در یک روز بیش از ۳۰۰ شهید در اصفهان تشییع شد.

مردم و رهبری و امکانات کشوری سه مولفه قدرت ایران هستند

وی تصریح کرد: ۴۰سال است که دشمنان از همه راه‌ها ورود پیدا کرده‌اند و روزی به دنبال این بودند که اقوام را به جان هم اندازند اما جواب نگرفتند، منافقانه ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر را به شهادت رساند و راهی جز ورود ندارند و مجبورند منافقانه وارد کار شوند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان کرد: مولفه‌های اقتدار ایران ۳ مسئله است که اول مردم هستند و مردم ما امروز در اوج ارادت به رهبری و انقلاب و ارزش‌ها قرار دارند، دوم نقش رهبری است، رهبری بسیار مهم بوده اما زمانی که مردم با آن باشند و مردم امروز وفاداری خود را با رهبرشان نشان داده‌اند.

وی افزود: سومین مولفه امکانات است که امروز نیروهای مسلح ما مقتدرترین نیروها و امکانات را دارد و در آینده روزی فرا می‌رسد که خوشحالی فرا گرفته و مردم از پاسخ مثبت نیروهای مسلح خوشنود می‌شوند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: زمانی که نشست ورشو با شکست مواجه می‌شود همه تلاش خود را می‌گذارند تا شیرینی ۲۲ بهمن را به مردم تلخ کنند اما کور خوانده‌اند زیرا این مردم با شهادت انس گرفته‌اند و اگر ما را بکشند مردم ما بیدارتر می‌شوند، ما تا زمانی که قدردان ایثارگران هستیم سربلندیم.

گواهی با اشاره به حضور سران طوایف سیستان و بلوچستان در مراسم شهدای مدافع وطن، گفت: عربستان و همدستانش کور خوانده‌اند چراکه در ایران همه اقوام با هم هستند و همه در کنار یکدیگر نگذاشته‌اند تا امروز اتفاقی برای این مرز و بوم رخ دهد.


10057296
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است