فرهنگی‌هنری 09:58 - 23 آبان 1397

علی دارابی از مجروحان صداوسیما در جنایت تروریستی اهواز عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما در سفر به خوزستان از علی رشاد و احمد اسفندیاری از کارکنان واحد فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان که در جنایت حادثه تروریستی اهواز مجروح شده بودند، عیادت کرد.

وی در دیدار با این ۲ مجروح ضمن آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل برای این همکاران در رسانه ملی، در جریان روند درمان و پیگیری معالجه آنها قرار گرفت.

معاون امور استان های صداوسیما در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز خوزستان حاضر شد و عنوان کرد: خوزستان قطب تولیدات فرهنگی و رسانه ای دفاع مقدس است و باید از این ظرفیت و هنرمندان خلاق استان استفاده کرد.

دارابی با اشاره به موفقیت های صدا و سیمای مرکز خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استان ها افزود: صدا و سیمای خوزستان با ارتباط خوب و موثر در استان نیز جزو سه دستگاه برتر استان است.

وی با اشاره به حضور اقوام مختلف در استان خوزستان تصریح کرد: برنامه های شبکه استانی خوزستان باید به گونه ای باشد که تمام مردم استان و اقوام متعدد حاضر در استان خودشان را در این قاب ببینند. 

دارابی با اشاره به اینکه بخش بین الملل برای نخستین بار از سال ١٣٩٩ به جشنواره تولیدات مراکز استان ها اضافه خواهد شد، بیان کرد : باید مرکز خوزستان با نزدیکی به کشور عراق تولیدات مشترکی را در سطح بین المللی با کشور همسایه خود داشته باشد.

وی شبکه های استانی صدا و سیما را محور توسعه پایدار در استان ها دانست و گفت: این شبکه ها باید با تولید برنامه های پر محتوا و فاخر امید را در سطوح مختلف جامعه پررنگ تر کنند.

دارابی با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معاونت امور استان ها عنوان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب مانند استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی، کسب استقلال و آزادی واقعی و انتقال آن به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و بهره گیری از ظرفیت حوزه های برنامه سازی از جمله برنامه های رسانه ملی برای چهلمین سال پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بزرگ در قرن بیستم است تصریح کرد: انتظار آن است که کارهای ویژه ای برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب از سوی برنامه سازان صورت گیرد و باید کاری کنیم که مردم و جوانان نسبت به آینده امیدوار باشند.

معاون امور استان های رسانه ملی در پایان معرفی شخصیت استثنایی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر وظایف مهم در برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: معرفی رهبران جمهوری اسلامی به ویژه برای نسل جوان باید مورد توجه باشد.


9972919
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است