اقتصادی 10:15 - 29 فروردین 1400

معرفی سایت آی نود به عنوان نماینده ESET برای خرید لایسنس نود ۳۲

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همانطور که می‌دانید سایت‌های زیادی برای فروش لایسنس نود ۳۲ وجود دارند گاهی کاربران برای خرید لایسنس نود ۳۲ دچار تردید می‌شوند زیرا قیمت‌های گاهی خیلی پایین و گاهی خیلی بالا می‌باشد و این موضوع کاربران را دچار تردید می‌کند که چه فرقی بین آن لایسنس ها وجود دارد که این همه اختلاف قیمت بین آن‌ها وجود دارد.

قصد نداریم در این مطلب به تفاوت‌های لایسنس های ارزان با لایسنس های خیلی گران بپردازیم اما بی تردید لایسنس های که با قیمت پایین برای فروش گذاشته می‌شوند اورجینال نبوده و از سرور اصلی شرکت ایست نمی‌باشد.

آی نود نماینده شرکت ESET در ایران

سایت آی نود یکی از اولین و بزرگ‌ترین سایت‌ها برای خرید آنتی ویروس نود ۳۲ می‌باشد. این سایت به دلیل محبوبیت زیادی که نزد کاربران کسب کرده به یک برند معتبر در بین سایر سایت‌های فروش آنتی ویروس نود ۳۲ تبدیل شده است.

دلیل انتخاب سایت آی نود چیست؟

دلایل زیادی وجود دارند که می‌توانند دلیل محکمی برای انتخاب این سایت به عنوان نماینده فروش ESET در ایران از نظر ما انتخاب شود که در ادامه به چند نمونه از دلایل می‌پردازیم:

۱- این سایت دارای نماد اعتماد است

سایت آی نود دارای نماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد. در نتیجه شما از یک سایتی که دارای درگاه اختصاصی و امن می‌باشد پرداخت خود را انجام می‌دهید و اگر مشکلی در روند پرداخت و تحویل محصول داشتید گزارش خود را به سازمان ای نماد ابلاغ می‌کنید تا تذکرات لازم به سایت مربوطه داده شود.

۲- سابقه و اصالت

آی نود ۳۲ جز اولین سایت‌ها برای خرید لایسنس ESET می‌باشد این سایت از سال ۸۸ تا کنون فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بیش از ۱۰۰ هزار مشتری را در کشور ایران و سراسر جهان از این سایت برای خرید نود ۳۲ اقدام می‌کنند.

۳- پشتیبانی ۲۴ ساعته

به ندرت می‌توان مشاهده کرد سایتی یا فروشگاهی پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته باشد اما سایت آی نود به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران می‌باشد.

۴- قیمت مناسب

شاید یکی از اصلی دلایل موفقیت این فروشگاه قیمت مناسب آن باشد. با این سیاست این سایت توانسته تا امروز به یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه فروش آنتی ویروس نود ۳۲ در ایران تبدیل شود.

۵- نماینده شرکت ESET

سایت آی نود از سال ۹۲ تا ۹۶ نماینده شرکت ESET بود اما پس از تحریم‌های آمریکا تمامی نمایندگان ایرانی از لیست پارتنری شرکت ESET حذف شدند، اما همچنان سایت آی نود به عنوان نماینده از کشور افغانستان فعال است.

امکانات سایت آی نود

سایت آی نود جدا از فروش لایسنس نود ۳۲، خدمات رایگان نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در زیر به برخی از این خدمات اشاره شده است.

* دانلود رایگان نرم افزارهای ایست

در بخش دانلودهای سایت آی نود تمامی نرم افزارهای شرکت ESET به صورت رایگان و با لینک مستقیم قرار گرفته است. شما می‌توانید تمامی ورژن های نرم افزارهای ESET NOD۳۲ Antivirus – ESET Internet Security - ESET Smart Security premium و نرم افزار موبایل ESET Mobile Security را دانلود و نصب کنید.

* مقالات متنوع شرکت ESET به صورت ترجمه شده

سایت آی نود تلاش کرده اکثر مقالات شرکت ESET را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. این مقالات شامل آشنایی با تمامی محصولات ESET، معرفی هر یک از ابزارها ، آموزش صحیح استفاده از هر یک از امکانات، معرفی ابزارهای جدید و کاربردی شرکت ESET ، آموزش نود ۳۲ و… می‌باشد.

* مشاوره رایگان ۲۴ ساعته

یکی از خدمات جذاب این سایت مشاوره رایگان به صورت چت در بخش تلگرام یا واتساپ این مجموعه می‌باشد. شما هر سوالی در مورد آنتی ویروس شرکت ESET داشته باشید کارشناسان سایت با نهایت حوصله به تمامی سوالات شما جواب خواهند داد تا در تصمیم گیری نهایی خود بدون تردید عمل کنید.

آیا آی نود برای خرید قابل اعتماد است؟

بی شک سایت‌های معتبر که فقط محصولات شرکت ایست را در ویترین فروشگاه خود بفروشند، زیاد نیستند. اما سایت آی نود از سال ۸۸ فعالیت خود را در زمینه فروش اختصاصی لایسنس نود ۳۲ آغاز کرده و تا کنون توانسته بیش از ۱۰۰ هزار کاربر چه در ایران و چه در جاهای دیگر از این کره خاکی را نزد خود جذب کند. همچنین این سایت به دلیل اینکه نماینده شرکت ESET در ایران می‌باشد لایسنس ها را بدون واسطه خرید می‌کند و در نهایت بدون هیچ واسطه‌ای در اختیار کاربر مصرف کننده قرار می‌دهد همین امر منجر به این می‌شود که قیمت تمام شده برای مصرف کننده نسبت به سایر واسطه‌ها کمتر شود. همه این ها را گفتیم تا بگوییم که می‌توان به سایت آی نود که هم دارای نماد است و هم سابقه زیادی در فروش محصولات ESET دارد و هم نماینده شرکت ESET می‌باشد اعتماد کرد.

شما می‌توانید برای مشاوره رایگان و همچنین مشاهده قیمت‌های لایسنس های خود اعم ازنود ۳۲ آنتی ویروس - اینترنت سکیوریتی و موبایل سکیوریتی از سایت زیر دیدن کنید.

شماره تماس در تلگرام و واتس اپ: ۰۹۹۱۰۱۰۷۲۳۱

آدرس سایت آی نود: https://inod.site

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


11029928
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته کارشناسان، سالانه برای واردات ذرت و کنجاله سویا ۸ میلیارد دلار ارز از کشور خارج می شود که مسئولان با جایگزینی نهاده دامی و کشت گیاهان کم آب بدنبال کاهش وابستگی و خروج ارز از کشور هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام مسئول در سازمان توسعه تجارت گفت: در بخش‌هایی که امکان همکاری ما با آفریقا بیشتر است، ۲۰۰ تاجر در حوزه‌های مختلف شناسایی شده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر، مدیریت رشد نقدینگی در اقتصاد کشور در دوره اخیر را در وضعیتی کاملا با ثبات دانست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت گفت: تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی هم در حوزه صادرات و هم واردات دوبرابر خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل پشتیبانی امور دام گفت: با شیب ۲۷ درصدی طی یک‌ماه گذشته، روزانه خرید حمایتی مرغ به هزارتن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه به ۲۳.۵۱ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش ۴.۳۶ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت: خوشبختانه در حوزه لاستیک خودرو‌های سواری کمبودی نداریم و این صنعت امسال ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وضعیت مناسب دما، شرایط مطلوبی پیش روی کشاورزان دیم کار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است