بین‌الملل 12:09 - 31 فروردین 1397
حزب حاکم کره شمالی قرار است امروز(جمعه) نشست کمیته مرکزی خود را با حضور تمام اعضایش به منظور بحث و بررسی درباره آنچه که رسانه‌های دولتی این کشور "یک مرحله جدید" از سیاست‌گذاری‌ها خواندند،‌ برگزار کند.

نشست مهم کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی امروز برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این نشست یک هفته پیش از آنکه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در نشست با همتای خود از کره‌ جنوبی در سمت جنوبی منطقه غیرنظامی شده مرز دو کشور حضور پیدا کند، انجام می‌شود.

نشست کمیته مرکزی طی سال گذشته میلادی و همچنین در سال 2016 هم در کره شمالی با ریاست کیم جونگ اون برگزار شده بود و در عین حال پیش از آن نیز اوایل ماه جاری میلادی یک نشست دفتر سیاسی حزب حاکم کره شمالی که یک درجه پایین‌تر از کمیته مرکزی است برای تدارک این نشست تشکیل شد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی روز پنجشنبه خبر برگزاری این نشست را اعلام کرد.

معمولا رسانه‌های دولتی کره شمالی جزئیاتی درباره این نشست‌ها گزارش نمی‌کنند و یا آغاز این نشست‌ها را تایید نمی‌کند تا زمانی که آنها خاتمه پیدا کنند و یک روز نیز از آن بگذرد.

با این حال در یک خبر مختصر خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش کرد که این کمیته "به بحث و تصمیم‌گیری درباره مسائل سیاسی یک مرحله جدید هم راستا با مطالبه دوران مهم تاریخی انقلاب رو به توسعه کره" خواهد پرداخت.

این کمیته متشکل از بیش از 100 عضو بلندپایه حزب حاکم کارگران کره شمالی و همین تعداد عضو جایگزین است.

لحن نشست امروز از نزدیک تحت نظر ناظران خواهد بود تا ببینند رهبر کره شمالی چه رویکردی را در نشست‌های مهمی که قرار است طی هفته‌ها و ماه‌های آینده برگزار کند در پیش خواهد گرفت و به دنبال اعلام چه تغییراتی برای مخاطبان داخلی خود خواهد بود.

انتهای پیام


9752222
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هر گونه حکمی که از سوی دادگاه لاهه صادر شود، تأثیری بر اقدامات این رژیم نخواهد داشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به پکن از دولت چین خواست که از نفوذ خود برای کنترل نقش ادعایی ایران در تشدید بحران فعلی منطقه تغییر رفتار خطرناک پیونگ‌یانگ استفاده کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع پاکستان در اجلاس سازمان همکاری شانگهای با ابراز نگرانی عمیق نسبت به وضعیت غزه، توقف این جنگ و نیز حل و فصل مناقشه فلسطین را خواستار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است