بین‌الملل 23:04 - 30 شهریور 1393
پلیس ترکیه روز یکشنبه برای متفرق کردن پناهجویان سوری در نقاط مرزی این کشور، از گاز اشک آور و ماشینهای آب پاش استفاده کرد.این پناهجویان به علت تهدید جانی و نسل کشی تکفیریهای داعش به مرزهای ترکیه پناه برده بودند.

صراط: هم اکنون حدود ۸۵۰ هزار پناهنده سوری در ترکیه بسر می برند و بر اساس اعلام کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، طی بیست و چهار ساعت گذشته با افزایش خشونتهای تروریستهای تکفیری داعش، دست کم هفتاد هزار پناهجوی سوری دیگر وارد خاک ترکیه شده اند.


به گزارش یورونیوز  این هجوم گسترده واکنش پلیس ترکیه را به همراه داشت و در نهایت، درگیری میان بستگان مهاجران که به استقبال آنها آمده بودند و نیروهای ضدشورش ترکیه، منجر به آن شد که پلیس این کشور بطور موقت مرز ترکیه با سوریه را بست.


برخی منابع خبری نیز به دستگیری و ضرب و شتم تعدادی از کردها در این منطقه توسط پلیس ترکیه اشاره داشته اند.


پلیس ترکیه اعلام کرده است که پلیس قصد داشته است از ورود کردها به داخل خاک ترکیه جلوگیری کند، اما کردها اعلام کرده اند که آنها قصد داشته اند کمک های به دست آورده را به داخل خاک سوریه منتقل کنند.در این درگیری آوارگان کرد با سنگ، نیروهای امنیتی ترکیه را هدف قرار داده اند.



4766163
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه بحرین برای اولین بار در ۱۳ سال گذشته و پس از آغاز بحران سوریه وارد دمشق شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل از احتمال صدور حکم بازداشت توسط دادگاه بین‌المللی کیفری در لاهه به دلیل عملیات نظامی در نوار غزه به شدت نگران است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها از تردید مقامات امنیتی و بحران استراتژیک رژیم صهیونیستی درباره اثربخشی حمله احتمالی به رفح پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از خاخام‌های اعظم صهیونیستی ادعا کرد خاخام‌ها در اراضی اشغالی با پاسخ تنبیهی ایران مقابله کردند نه ارتش صهیونیستی.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برخی از مقامات آمریکایی معتقد هستند اسرائیل با تخریب زیرساخت‌های غزه با سلاح‌های آمریکایی به قوانین بین المللی احترام نمی‌گذارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عربستان سعودی می‌گوید جنگ غزه روحیه اقتصادی را تحت فشار قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تظاهرات دانشجویان علیه هم‌دستی غرب با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بازداشت شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شورای ارتقای تجارت بین‌المللی چین از اتحادیه اروپا خواست تا به بهبود و بهینه‌سازی محیط تجاری ادامه دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نتایج نظرسنجی جدید نشان داد که بایدن پایین‌ترین محبوبیت را در میان روسای جمهور گذشته دارد و ترامپ پیشتاز ایالت‌های سرنوشت‌ساز است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه یدیعوت آحارنوت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اسیر ۲ وزیر کابینه خود دانست و نوشت نتانیاهو از ترس آنها موضع خود را تغییر می‌دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است