سیاسی 21:24 - 10 خرداد 1399
"تیلور سوییفت" خواننده سرشناس آمریکایی در واکنش به وقایع روزهای اخیر پس از کشته شدن "جورج فلوید" یک مرد سیاه‌پوست به دست پلیس در شهر "مینیاپولیس" و اعتراضات پس از آن، دونالد ترامپ را به روشن کردن آتش برتری نژادی سفیدها در آمریکا متهم و به نمایندگی از اکثریت مردم آمریکا او را تهدید کرد در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر امسال به حضور او در کاخ سفید پایان خواهند داد.

صراط:

تیلور سوییفت در واکنش به توییت تهدید آمیز ترامپ درباره تیراندازی به معترضان و آشوبگران در مینیاپولیس، در توییتی نوشت:" “پس از اینکه آتش برتری سفید‌پوستان و نژادپرستی را در کل ریاست جمهوریت برافروختی، آیا شهامت تظاهر کردن به برتری اخلاقی قبل از تهدید به خشونت را داری؟ وقتی غارت شروع شود، تیراندازی هم آغاز می‌شود؟ ما در ماه نوامبر به خروج شما رای خواهیم داد."

تیلورسوییفت به ترامپ: به حسابت می‌رسیم!

به گزارش عصرایران به نقل از پایگاه اینترنتی "بیزنس اینسایدر" ترامپ پس از آغاز اعتراضات در مینیاپولیس در توییتی تهدیدآمیز نوشته بود:" اراذل و اوباش در حال اهانت به یاد و خاطره جورج فلوید هستند و برای همین نیروهای گارد ملی آمریکا را به این شهر می‌فرستم. وقتی غارت‌ها شروع شود، تیراندازی هم آغاز می‌شود. متشکرم."

با وجودی که سوییفت در انتخابات میاندوره‌ای 2018 هم از دموکرات‌ها در برابر ترامپ حمایت کرده بود، اما رسانه‌های آمریکایی لحن توییت او را شدیدترین و آشکارترین اظهارنظر سیاسی او علیه ترامپ در طی دوران حرفه‌ای فعالیت هنری او توصیف کرده اند. سوییفت غالبا علاقه‌ای به اظهارنظر صریح سیاسی نداشته است.

او در انتخابات میاندوره‌ای سال 2018 برای نخستین بار سکوت خود را شکست و از نامزدهای حزب دموکرات در ایالت "تنسی" حمایت کرد.

او در جریان انتخابات 2 سال پیش در توییتی نوشت:" من معتقدم که نژادپرستی سیستمی که ما هنوز در این کشور شاهد آن هستیم، وحشت آور، بیمارگونه و بسیار شایع است... من نمی‌توانم به کسی رای دهم که مایل به مبارزه برای عزت همه آمریکایی‌ها فارغ از رنگ پوست، جنسیت یا علاقه آنها نباشد."


10553391
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است