استانی 00:48 - 28 فروردین 1393
فرماندار بندرعباس:
فرماندار بندرعباس گفت: بندرعباس شهری منحصربه‌فرد برای سرمایه‌گذاری است.

بندرعباس شهری منحصربه‌فرد برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: خدمت به مردم هم اثر دنیوی و هم اخروی دارد که یکی از آثار دنیوی آن محبوبیت در سایه خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: به فرمایش پیامبر مکرم اسلام (ص) خادمان در قلعه دل‌ها حکومت می‌کنند و یکی از آثار اخروی خدمت به مردم ایمنی و رستگاری در روز قیامت و افزایش حسنات در آخرت و شایسته است، بنابراین مسئولان دستگاه‌های اجرایی از فرصت به دست آمده به نحو مطلوب در راستای رضایت خاطر مردم نهایت استفاده را داشته باشند.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به مزین شدن سال جاری به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار موضوع مهم در شعار امسال نهفته است که دو موضوع عزم ملی و مدیریت جهادی می‌تواند همه موضوعات را تحت شعاع قرار دهد.

مرادی اضافه کرد: مبحث عزم ملی و مدیریت جهادی توأماً می‌تواند کنار هم قرار بگیرد که نتیجه آن اقدام تأثیرگذارتر و متفاوت از سال گذشته در کشور خواهد بود و باید همه مسئولان امر با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تدابیر دولت ارزشمند با جدیت تمام پیگیر مسائل جاری کشور باشند.

فرماندار بندرعباس با اشاره به ایام تعطیلات نوروز، بیان داشت: بندرعباس به لحاظ موقعیت ویژه در حوزه اقتصادی به عنوان پایتخت اقتصادی، حمل و نقل کشور با جاذبه‌های زیبای دریایی و گردشگری مطرح است که این امر موجب شده، اکثریت جمعیت کشور در ایام تعطیلات نوروز این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند.

وی در پایان عنوان داشت: با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری همه دستگاه‌های اداری در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بندرعباس، زمینه فراهم شدن شرایط مناسب برای میزبانی از هموطنان عزیز  ایجاد شد که در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نقش مؤثر و بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در سطح شهرستان داشتند.


3502088
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است