اجتماعی 18:39 - 06 فروردین 1398
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد وضعیت گودال عظیم منطقه ۱۸ که در کنار رودخانه کن قرار دارد هشدار داد.

هشدار درباره وضعیت گودال ١٨٠ هکتاری منطقه ١٨ در سیلاب

افشین حبیب زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به هشدار عضو شورای شهر سابق تهران در خصوص گودال‌های معادن شن و ماسه در منطقه ۱۸ که در مجاورت رود دره کن وجود دارد، افزود: چاله و گودالی که در اثر فعالیت‌های معادن شن و ماسه ایجاد شده حدود ۱۸۰ هکتار مساحت دارد و بیش از ۱۰۰ متر عمق دارد.

وی با بیان اینکه حجم این چاله ۱۸۰ میلیون متر مکعب است گفت: برای آنکه حجم این چاله را بتوانید در نظر بگیرید باید بگویم که حجم سد امیرکبیر ۲۰۵ میلیون متر مکعب است.

حبیب زاده با بیان اینکه حتی اگر آب با حجم زیاد وارد این چاله شود، این محدوده تحمل آن را دارد، ادامه داد: اما این دلیل نمی‌شود که فکری به حال این چاله خطرناک برای شهر تهران نکنیم.

وی با بیان اینکه در مجاورت این چاله رودخانه کن است که البته با یک دیواره ۴ متری از هم جدا شده‌اند گفت: به هر حال این چاله می‌تواند در مواقع بحرانی خطرآفرین باشد و باید اقدامی برای پر کردن این چاله داشته باشیم.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت این چاله عظیم در پایتخت گفت: نیم ساعت قبل شهردار منطقه ۱۸ در خصوص وضعیت این چاله عنوان کرد فعلاً سیلابی شدن رودخانه کن خطری را متوجه این گودال عظیم نمی‌کند.

به گزارش ایسنا رحمت الله حافظی عضو سابق شورای شهر تهران در توئیتر خود نسبت به ورود آب رودخانه کن به گودال معادن شن و ماسه منطقه ۱۸ هشدار داده بود.

انتهای پیام


10087662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است