اجتماعی 09:46 - 10 شهریور 1394

تهران / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی 1111 1394/06/10

مهمترین دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران برگزاری انتخابات رئیس، هیات رئیسه، منشی ها و سخنگوی شوراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، یکصد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورا دقایقی پیش به ریاست مهدی چمران و اکثریت اعضا آغاز به کار کرد.

صدا و تصویر دارد.


6989610
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج بوده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جنوب و جنوب شرق آسیا طی هفته گذشته درگیر موج گرما بودند و دما در این مناطق تا ۴۵ درجه سانتیگراد نیز بالا رفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران به ارائه گزارشی از روند تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطار‌های تندرو عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بوستان «بهشت مادران» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی همراه با کارگاه‌های آموزشی را با عنوان «روانشناسی خودمانی» برگزار می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» متهمی که در خیابان گاندی زنی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهر گرگان دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با همکاری و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکان تبادل الکترونیک پرونده‌های بیماران فراهم شده است که این امکان از اطاله دادرسی در رسیدگی‌ها جلوگیری می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور از تصویب مشخصات خودرو‌های برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی در یکصد و نود و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است