سیاسی 08:21 - 12 مهر 1394
«جامعه جهانی باید نیروهایی را که در مقابل تجاوز ایران در منطقه کار می کنند، تقویت نماید و با شبکه جهانی تروریسم ایران[!] مقابله کند.»

نتانیاهو پذیرفت جنگ تمام شده/ «ایران را نزدیک آتش نگه دارید»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه های صهیونیستی "هاآرتص" (Haaretz) و "تایمز اسرائیل" (Times of Israel) به انعکاس اظهارات ضد ایرانی "بنیامین نتانیاهو"  در مصاحبه با شبکه "فاکس نیوز" پرداختند.

 

 

هاآرتص" در این گزارشی تحت عنوان "نتانیاهو پذیرفت که جنگ بر سر توافق هسته ای ایران تمام شده است" آورده است: «"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر [رژیم صهیونیستی] در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که مبارزه او علیه توافق هسته ای میان ایران و قدرت های جهانی به پایان رسیده و او آماده شروع گفتگو در رابطه با تفاهمات لازم امنیتی با دولت اوباما برای ارتقای قابلیت های تهاجمی و دفاعی ارتش اسرائیل است.»

 



مقامات ارشد آمریکایی به هاآرتص گفتند نتانیاهو به آن ها اطلاع داده که سخنرانی روز پنج شنبه وی در مجمع عمومی سازمان ملل که به طور گسترده به توافق هسته ای پرداخت، آخرین اقدام او در مبارزه علنی علیه توافق بوده است.»

 

 

در این گزارش همچنین آمده است: «مقامات ارشد آمریکایی تاکید کردند که برداشت دولت [آمریکا] از پیام ارسال شده از سوی همراهان نتانیاهو آن است که نخست وزیر [اسرائیل] پس از ماه ها مبارزه علیه توافق هسته ای اکنون آماده گفتگو در مورد مسائل آینده و راه های برخورد مشترک آمریکا و اسرائیل با فعالیت های خرابکارانه ایران در منطقه است.»

 

 

"تایمز اسرائیل" نیز در گزارشی تحت عنوان "نتانیاهو گفت جهان باید ایران را نزدیک آتش نگه دارد" به انعکاس اظهارات نتانیاهو پرداخته است.

 

 

در این گزارش آمده است: «نخست وزیر [اسرائیل] گفت که جامعه جهانی باید شبکه ترور جهانی ایران[!] را در هم شکند.»

 

 

"تایمز اسرائیل" نوشت: نتانیاهو در یک سری مصاحبه با رسانه های آمریکایی در سفر یک هفته ای خود به آمریکا خواستار اعمال فشار بیشتر بر جمهوری اسلامی و انجام بازرسی های تمام عیار برای اطمینان از پایبندی ایران به توافق هسته ای شد.

 



در ادامه این گزارش به نقل از نتانیاهو آمده است: «ما باید ایران را نزدیک آتش نگه داریم، باید مطمئن شویم که ایران به تعهداتش در رابطه با توافق هسته ای پایبند است. جامعه جهانی باید نیروهایی را که در مقابل تجاوز ایران در منطقه کار می کنند، تقویت نماید و با شبکه جهانی تروریسم ایران مقابله کند.»

 

 

این رسانه صهیونیستی همچنین نوشت: «نتانیاهو ضمن بیان اینکه ما تهاجم ایران علیه اسرائیل در لبنان و سوریه و انتقال تسلیحات پیشرفته از طریق سوریه برای حزب الله را تحمل نخواهیم کرد، گفت: "من سیاستمان را به روشنی بیان کرده ام؛ ما با این موضوع مقابله خواهیم کرد. اگر به ما حمله شود ما هم حمله خواهیم کرد. این سیاستی کاملا روشن است.»

 

 

 

 

 

 

 

506


7158112
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است