بین‌الملل 16:54 - 04 اردیبهشت 1397
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) از جامعه جهانی خواست تا از کودکان سوری بیشتر حمایت کند.

یونیسف خواستار حمایت بیشتر  از کودکان سوریه شد

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره،  به مناسبت آغاز فعالیت دومین کنفرانس بروکسل که در حمایت از آینده سوریه و منطقه برگزار شده است، یونیسف از جامعه جهانی خواست تا حمایت‌های بیشتری را از کودکان سوریه به عمل بیاورد.

یونیسف همچنین بر اهمیت تداوم حمایت مالی بلند مدت و بی قید و شرط از بخش آموزشی تاکید کرد تا سیستم‌های آموزشی موجود بهبود یافته و سطح گزینه‌های جایگزین برای کودکان و جوانان جهت پیوستن به مراکز آموزشی افزایش یابد.

سازمان مذکور همچنین اعلام کرد که علی رغم ادامه جنگ در سوریه از بیش از هفت سال قبل و خرابی‌های گسترده‌ای که بر جای گذاشته است، ۴.۸ میلیون کودک سوری از امکان آموزش برخوردار هستند.

یونیسف تاکید کرده است: کمک‌های سخاوتمندانه و بی‌سابقه دولت‌ها و موسسات به ما کمک کرد تا به میلیون‌ها کودک سوری خدمات آموزشی ارائه دهیم.

این نهاد اعلام کرد جنگ در سوریه باعث محرومیت بیش از ۲.۸ میلیون کودک از حق آموزش شده است.

انتهای پیام


9756844
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است