اقتصادی 15:51 - 04 خرداد 1394
وزارت نفت پیشنهاد افزایش ۱۰، ۱۵ یا ۲۰ درصدی تعرفه گاز طبیعی را به دولت ارائه داده و خواستار اجرای آن از خردادماه شده است.

وزارت نفت پیشنهاد افزایش ۱۰، ۱۵ یا ۲۰ درصدی تعرفه گاز طبیعی را به دولت ارائه داده و خواستار اجرای آن از خردادماه شده است.



به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت نفت به دولت پیشنهاد داد، در سال 94، قیمت عرضه هر مترمکعب گاز طبیعی برای مصارف خانگی، تجاری (عادی، عمومی و ویژه)، آموزشی، ورزشی، مذهبی و کشاورزی به‌میزان بیست/ پانزده/ ده درصد نسبت به قیمت‌های مصوب سال 1393 افزایش یابد و نرخ دیگر مصارف بدون تغییر نسبت به سال 93 اعمال شود.



در این پیشنهاد آمده است، نرخ های مذکور بدون احتساب مالیات و عوارض دریافتی توسط شرکت ملی گاز ایران از خردادماه اعمال شود.



به گزارش تسنیم، هیئت دولت روز گذشته پیشنهاد وزارت نفت برای افزایش قیمت فرآورده‌های سوختی مایع را تصویب کرد که بر اساس آن بنزین تک‌نرخی و 1000 تومان شد.



همچنین قیمت نفت‌گاز (گازوئیل) که پیش از این با دو نرخ 250 و 500 تومان عرضه می‌شد، 300 تومان تعیین شد. نفت‌کوره با 20 درصد افزایش به 300 تومان در لیتر و سوخت هواپیماهای مسافربری نیز با 20 درصد افزایش به 600 تومان رسیده است. قیمت گاز مایع با نرخ 230 تومان عرضه می‌شود که 9 درصد افزایش قیمت داشته است. در این میان نفت سفید بدون تغییر 150 تومان عرضه می‌شود.


6441788
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی از ۴۰ هزار واحدهدف گذاری شده تا ۱۰ روز آینده کلنگ زنی می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های میدان گازی ۱۲۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید در چهار استان نفت و گاز خیز کشور اضافه می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: ۳۰ درصد بازار سرمایه مربوط به پتروشیمی‌ها و بالای ۴۵ درصد ارز صادرات غیر نفتی نیز مربوط به این بخش است
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: اصلاح روشنایی معابر در دو استان آغاز شده و ۷ استان دیگر نیز در برنامه است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۲ میلیون تومان معامله می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر نفت گفت: بخشی از ناترازی بنزین از طریق سوخت متانول برطرف می‌شود این دانش در گذشته مختص به کشور‌های دیگر بود اما حالا ایران به آن دست یافته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت ماه جمعا ۵.۶۳۸ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حوزه مسکن گفت: در استفاده از سامانه خودنویس مستاجران مراقب کلاهبرداری‌ها باشند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه کلان در جهش تولید به ارزش ۱۶ میلیارد دلار به بهره برداری می‌رسد و همچنین۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵  میلیارد دلار را در برنامه داریم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است