استانی 11:12 - 18 بهمن 1394
مدیرکل بهزیستی مازندران:
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: به مناسبت دهه فجر، مرکز حمایت از زنان آزاردیده با عنوان "خانه امن" در ساری به بهره‌برداری رسید.

مرکز حمایت از زنان آزاردیده در ساری بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، سعید آرام در مراسم افتتاح مرکز حمایت از زنان آزاردیده تحت عنوان "خانه امن" آسیب‌های اجتماعی را واقعیتی غیرقابل انکار در جامعه دانست و گفت: اولویت اول بهزیستی پیشگیری از بروز این آسیب‌ها است.

مدیرکل بهزیستی مازندران احداث مراکز مشاوره در قالب طرح سرای تداوم را حاصل همکاری شورای اسلامی شهر ساری با بهزیستی مازندران عنوان و خاطرنشان کرد: این همکاری نشان از همت والای شهرداری و اعضاء شورای شهر ساری برای برقراری آرامش در جامعه دارد.

آرام با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مشاوره در دنیای پیچیده امروز، بیش از هر زمان، یک ضرورت برای جامعه به شمار می‌رود، گفت: نداشتن مهارت‌های زندگی در خانواده‌ها یکی از مشکلات اصلی جامعه است.

وی تصریح کرد: لازم است این فرهنگ در جامعه رواج یابد که در صورت بروز مشکل، مراکز مشاوره مأمنی امن در حل بسیاری از مشکلات است.

آرام بر اهمیت وجود این مراکز تأکید و خاطرنشان کرد: تأسیس و گسترش مراکز مشاوره از مهم‌ترین گام‌ها و مسؤلیت‌هاست تا از این طریق و با وجود نیروهای مشاور کارآمد بتوانیم خدمات ارزشمندی به خانواده‌ها، برای رشد سالم و مطلوب خانواده‌ها و پیشگیری از اختلافات و ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی ارائه کنیم.

به گزارش ایسنا، شمشیربند رئیس شورای شهر ساری نیز در سخنانی با اشاره به تعامل، همکاری مستمر با اداره کل بهزیستی استان بر لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید و تصریح کرد: برای حل مشکل آسیب‌های اجتماعی شهرداری ساری آماده همکاری با سایر دستگاه‌ها است.

انتهای پیام


7660494
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است