بین‌الملل 14:18 - 10 آذر 1394
مشاور مقام معظم رهبری در ادامه سفر به لبنان روز سه شنبه با وزیر خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

ولایتی در دیدار با وزیر خارجه لبنان: روابط ایران و لبنان راهبردی ،عمیق و ریشه دار است

به گزارش گروه بین الملل خبرآنلاین،در ابتدای این دیدار جبران باسیل صمن خوش امد گویی گفت:برای لبنان همراهی و همکاری با جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و امیدوارم این سفر بتواند در گسترش روابط فیمابین تاثیرات جدی به دنبال داشته باشد.

وی در ارتباط با مسایل منطقه ای و از جمله سوریه گفت:نمیتوان پدیرفت که از بیرون و با فشار تروریست ها برای ملت منطقه از جمله سوریه تصمیم گیری کرد وباید در مقابل این جریانات ایستادگی و پایداری کرد که خوشبختانه در ماه های اخیر شرایط میدانی را تعییر داده است و باید این مسیر ادامه و با جدیت دنبال گردد

به گزارش خبرآنلاین دکتر ولایتی هم با اشاره به تاریخ عمیق،ریشه دارو راهبردی دوکشور گفت:بی تردید روابط ایران و لبنان می تواند تاثیرات جدی را در منطقه به دنبال داشته باشد و امیدوارم برخی مشکلات موجود از جمله انتخاب ریاست جمهوری که مورد قبول همه گروه ها و منطبق با منافع ملت شریف لبنان باشد به انجام رسد و لبنان کشوری مقتدر و عزتمنددر میان کشورهای عربی است که با مقاومت در برابردشمنان پیروزی های بزرگی به دست اورده است

وی تصریح کرد:مقاومت و استقامت تا نابودی کامل توطیه گران ادامه خواهد یافت و ایران در کنار مردم لبنان و سوریه حصور خواهد داشت و یقینا طرحی که بامنافع ملت ودولت سوریه در تناقض باشد نمی پدیرد وهوشیاری ملت ها و دولت های منطقه نقشه انان را ازبین خواهد برد

دراین ملاقات که فتحعلی سفیر ایران در لبنان و دکتر امیرعبداللهیان حصور داشتندگسترش روابط دو جانبه و مسایل بین المللی و منطقه ای و تحولات اخیر در پیروزی های محور مقاومت مورد بحث و تبادل نطر قرار گرفت.

4949


7454767
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است