گوناگون 15:14 - 06 اسفند 1398
سالهاست همه نیکون را به‌عنوان یکی از بهترین برند تولیدکننده دوربین‌ها و لنز عکاسی می‌دانند به‌خصوص که در ساخت دوربین‌های DSLR و بدون آینه به‌خوبی توانایی‌های خود را در این زمینه ثابت کرده است.

بهترین دوربین‌های عکاسی نیکون

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی۲۴، محصولات این شرکت توسط عکاسان مبتدی و حرفه‌ای خریداری می‌شوند و در حال حاضر بسیاری از دوربین‌های این شرکت در لیست بهترین‌ها در کنار رقبایش قرار می‌گیرد که در ادامه این مقاله قصد معرفی برخی از آن‌ها را داریم.

بهترین دوربین‌های DSLR نیکون

دوربین عکاسی نیکون D۶: عکاسان ورزشی حرفه‌ای برای کسب بهترین نتیجه در کارشان به چه چیزی نیاز دارند؟ فریم ریت بالا و اتوفوکوس بسیار سریع که تمام سوژه‌ها را بدون کوچک‌ترین مشکلی تشخیص و دنبال کند. حسگری که درون این مدل نصب‌ شده ۲۰.۸ مگاپیکسل و از مدل سیموس است. پردازنده تایپ اکسپید ۶ است و ایزو آن از ۱۰۰ تا ۱۰۲۴۰۰ را ساپورت می‌کند. قابلیت فیلمبرداری ۴ کی دارد و می‌توان با آن با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه عکاسی کرد.

دوربین نیکون d۵ نیز درست مانند دی ۶ بوده تنها تفاوتی که بین آن‌ها دیده می‌شود، سرعت عکاسی پی دی پی است که ۱۲ فریم بوده و نوع پردازنده آن‌ که اکسپید ۵ است. از مدل‌های دی دوربین Nikon d۴s برای کسانی مناسب است که می‌خواهند با هزینه کمی ارزان‌تر از مدل قبلی بازهم یک دوربین حرفه‌ای را داشته باشند. سنسوری ۱۶.۴ مگاپیکسلی سیموس در کنار پردازشگر اکسپید ۴ عملکرد قابل قبولی را به آن می‌بخشد. حساسیت سنسور ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ بوده و کیفیت فیلمبرداری آن فول اچ‌دی و نهایت سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است.

دوربین عکاسی nikon d۸۵۰

بدون یک این مدل از بهترین‌های نیکون بوده و با داشتن یک سنسور ۴۵.۷ مگاپیکسلی جزئیات را به طرز باورنکردنی در تصویر نشان می‌دهد. پردازنده آن اکسپید ۵ است و حساسیت سنسوران در بازه ۶۴-۲۵۶۰۰ است. فوکوس آن ۱۵۳ نقطه تشخیص فاز دارد و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴ کی نیز دارد.

بهترین دوربین‌های بدون آینه نیکون

زد ۷ یکی از معدود نمونه‌هایی بود که به‌محض ورود به بازار از استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شد. سنسور دوربین بسیار قدرتمند و ۴۵.۷ مگاپیکسل دارد که همراه با سیستم پردازشی expeed ۶ یکی از حرفه‌ای‌ترین دوربین‌های را تشکیل می‌دهد.

به‌علاوه سیستم فوکوس خودکار دوربین ۴۹۳ نقطه تشخیص فاز دارد که آن را به یکی از بهترین سیستم‌ها مبدل می‌کند. عملکرد دوربین در تاریکی نیز به سبب ایزو ۶۴-۲۵۶۰۰ و حسگر بزرگ قابل‌ستایش است.

اگر به دنبال یک دوربین بدون آینه کوچک و سبک هستید و z۷ نظر شمارا به خود جلب کرده اما بودجه برای خرید آن را ندارید بهتر است زد شیش را تهیه کنید. این مدل یک حسگر ۲۴.۵ مگاپیکسلی دارد و از همان سیستم پردازشی استفاده می‌کند.

نقاط فوکوس کمتری دارد اما با ۲۷۳ نقطه از نوع phase detection به‌خوبی نیاز یک عکاس نیمه حرفه را برطرف می‌کند. فیلمبرداری نیز با هر دو این محصولات با کیفیت ۴ کی انجام می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دی جی ۲۴

این مقاله توسط فروشگاه آنلاین دی جی ۲۴ تهیه‌ شده است. در دی دیجی ۲۴ می‌توانید انواع دوربین‌های عکاسی نیکون و دیگر برندها را همراه با دیگر تجهیزات مورد نیاز عکاسی تهیه کنید.

محصولات خریداری‌ شده به‌صورت رایگان به تمام است آن‌ها ارسال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.digi۲۴.ir مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10413359
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است