گوناگون 15:06 - 04 تیر 1397

مردم باید خدمات وقف را در جامعه احساس کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مدرس حوزه و دانشگاه در دومین هم اندیشی نخبگان تبلیغی کشور با بیان اینکه موافق جریان سازی برای احیا موقوفات هستیم، گفت: این موضوع دارای اهمیت است اما مردم باید خدمات وقف را در جامعه احساس کنند و ضرورت دارد جریان سازی مناسبی هم در این زمینه انجام شود ودر کنار آن  متناسب با خدمات وقف ، جریان سازی مناسب تبلیغی هم در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان  استاد حوزه و دانشگاه پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی نخبگان تبلیغی کشور  با اعلام اینکه شورای معتمدین محلی و استانی برای ترویج فرهنگ وقف باید تشکیل شود، گفت:اداره اوقاف در این زمینه ورود پیدا کند، البته  نحوه عملکرد و اجرای قوانین هم دارای اهمیت است.

  وی با اعلام اینکه موافق جریان سازی برای احیا موقوفات هستیم، گفت: این موضوع داری اهمیت است و مردم باید خدمات وقف را در جامعه احساس کنند و جریان سازی مناسبی هم در این زمینه انجام شود، متناسب با خدمات جریان سازی مناسب تبلیغی هم در دستور کار قرار گیرد.

پناهیان تصریح کرد: افراد واقف باید  در اداره اوقاف مورد تکریم و احترام قرار گیرند و به صورت مناسب به مردم معرفی شوند، این جریان سازی و معرفی به سطح رسانه‌ها هم کشیده شود و افراد واقف مورد تشویق قرار گیرند.

وی در پایان گفت: اعتبار بخشیدن به واقفین دارای اهمیت است،  لذا مجمعی از فعالان اوقافی در کشور باید تشکیل شود .

این مدرس دانشگاه با اعلام اینکه اعتبار مجموعه بسیار مهم است،تصریح کرد: وجهه مردمی فرد اوقاف باید بیشتر لحاظ شود.


9822338
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است