استانی 05:25 - 04 آبان 1393
رئیس کمیته داوران هیئت کشتی استان قم خبر داد
رئیس کمیته داوران هیئت کشتی استان قم از موفقیت چهار داور کشتی قم در کسب مدرک ارتقای مربیگری رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی خبر داد.

موفقیت 4 داور قمی در کسب مدرک ارتقای مربیگری کشتی

سعید عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کمیته داوران هیئت کشتی استان قم سعی می‌کند هم‌پا با سایر بخش‌های فعال این هیئت در زمینه ارتقای دانش داوران کشتی قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی اقدامات لازم را انجام دهد و به نوبه خود برای رشد کشتی قم تلاش کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کشتی قم در سال‌های اخیر گام‌های بسیار خوب و رو به پیشرفت خود را در کشتی فرنگی ادامه می‌دهد و در کشتی آزاد نیز آرام آرام خود را به استان‌های موفق در این رشته نزدیک می‌کند، ما نیز سعی می‌کنیم در بخش داوری در کنار مربیان و قهرمانان کشتی قم برای پیشرفت کشتی تلاش کنیم.

رئیس کمیته داوران هیئت کشتی استان قم در ادامه به حضور چهار داور قمی در دوره ارتقای داوری این رشته ورزشی در استان البرز اشاره و بیان کرد: محمد فرخزاد، حسن خدابنده‌لو، علی شاه‌مرادی و احسان حیدری چهار داور استان قم هستند که با حضور در کرج در کلاس ارتقای داوری شرکت کردند.

وی در ادامه از قضاوت داوران مطرح قم در رقابت‌های آزاد انتخابی رده سنی بزرگسالان این استان خبر داد و بیان کرد: کمیته داوران هیئت کشتی با توجه به اینکه این انتخابی برای شناسایی بهترین‌های کشتی قم به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور برنامه‌ریزی شده بود از بهترین داوران خود استفاده کرد.

عباسی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت کشتی استان قم رقابت‌های کشتی آزاد در هشت وزن برگزار شد و این انتخابی برترین‌های خود را برای حضور در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شناخته است.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم کشتی فرنگی استان قم روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: داوران قضاوت‌کننده در رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی قم هادی اولیایی، محمد فرخزاد، حسن خدابنده‌لو،‌ ابوالفضل خاکی، احسان حیدری،‌ علی شاه‌مرادی،‌ حسین نبوی و سیدهادی طباطبایی قضاوت این رقابت‌ها را بر عهده داشتند و سعید عباسی به عنوان سرپرست فنی و علی سلمان‌پور به عنوان ژوری بر این مسابقات و عملکرد داوران نظارت می‌کردند.

رئیس کمیته داوران هیئت کشتی استان قم در ادامه به اعزام کشتی‌گیران قم به رقابت‌های مرحله پایانی کشتی فرنگی لیگ جایزه بزرگ کشتی باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: مرحله سوم و نهایی این مسابقات روزهای هشتم و نهم آبان‌ماه جاری در همدان به انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: تیم‌های برتر سه مرحله رقابت‌های کشتی لیگ جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی آن روزهای هشتم و نهم آبان‌ماه در سالن ابن‌سینا همدان برگزار می‌شود،‌ مجوز حضور در رقابت‌ها جام باشگاه‌های کشتی جهان را به دست می‌آورند.


5039022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است