فرهنگی‌هنری 07:44 - 08 فروردین 1396

صراط: الهام پاوه‌نژاد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها در حال آماده شدن برای بازی در نقش خانم پولشری در نمایشی با همین نام است.



به گزارش خبرآنلاین، الهام پاوه‌نژاد با انتشار عکسی از خود در اتاق گریم مجموعه تئاتر شهر در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اگه آدما یاد می‌گرفتن به قصه‌های هم گوش کنن دنیای بهتری داشتیم... تمرین‌ها فشرده ادامه دارد... امروز تست گریم و لباس با سارا جان اسکندری رفیق بیست ساله و گلناز گلشن که در عکس جایش خالیست... ممنون از آناج مزون برای زحمت دوخت و اجرای لباس... «کافه پولشری» در حال شکل گیری و آماده شدن برای میزبانی از شماست. از هفتم فروردین، پیش فروش در سایت تیوال آغاز ‌شد... هیجان دیدار شما خواب را از ما گرفته... بی‌صبرانه منتظر هفدهم فروردین/ ساعت 18 و دیدارتون در کافه تریای تئاتر شهر هستم...»



 تست گریم الهام پاوه‌نژاد برای «کافه پولشری» +عکس



«کافه پولشری» نمایشنامه‌ای است نوشته آلن وتز نویسنده فرانسوی با ترجمه اصغر نوری که داستان زنی 45 ساله به نام پولشری را روایت می‌کند. زن صاحب کافه است و در هنگام کار، خاطرات و آن چه در کافه دیده است را با خود مرور می‌کند. در میان تمام این خاطرات، پولشری عاشق جوانی شاعر پیشه می‌شود و...



پاوه‌نژاد خود کارگردانی و بازی در این نمایش تک نفره را که اجرای آن از هفدهم فروردین آغاز می‌شود بر عهده دارد.




8952834
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگ مقاومت و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان این که نمایشگاه دستاورد‌های اوقاف به ارائه عملکرد مردم، هیئت امنا و واقفین می‌پردازد دستاورد‌های آن توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان این که نمایشگاه دستاورد‌های اوقاف به ارائه عملکرد مردم، هیئت امنا و واقفین می‌پردازد دستاورد‌های آن توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اینبار نه جعبه سیاه هواپیما بلکه «جعبه سیاه» شبکه افق با گفت‌وگوی چالشی با مهمانان از راز مگوی آنان پرده می‌دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد سینما گفت: «مست عشق» در کارنامه هنری عواملش قابل قبول نیست و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که چنین کاری در ذهن مخاطب ماندگار شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برگزیدگان دومین جشنواره عروسکی تلویزیونی «عروسکخونه» طی مراسم اختتامیه اعلام شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون گردشگری برگزاری اکسپو ۲۰۲۴ را به‌منظور مخابره تصویری امن و واقعی از ایران توسط تاجران و بازرگانان خارجی حائز اهمیت عنوان کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا گفت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام تحریف‌های فراوانی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «مثبت آموزش» در هفته معلم با عنوان «استودیو معلم» از شبکه آموزش پخش می‌شود و سیروس همتی نیز اجرای آن را بر عهده خواهد داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: کشور یمن جایگزین هند، به عنوان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است