اجتماعی 21:43 - 11 اسفند 1393
سنندج- ایرنا - مربیان امور تربیتی شهرستان مریوان روز دوشنبه همزمان با روز امور تربیتی در آیینی با حضور مسوولان این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دادستان شهرستان مریوان در این آیین گفت: حضور مربیان توانمند می تواند تاثیر بسزایی در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان داشته باشد.



حجت الاسلام مهدی آصفی افزود: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت در دین اسلام، در زمینه پرورش دانش آموزان و تقویت بنیه اعتقادی این قشر از جامعه و شهرستان مریوان به عنوان آینده سازان کشور، باید تلاش بیشتری صورت گیرد.



وی اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا علاوه بر رشد علمی دانش آموزان، اعتقادات مذهبی نیز در بین جوانان و نوجوانان این شهر و مدارس تقویت و نهادینه شود.



او گفت: با تشکیل کلاس های فوق برنامه در زمینه های تربیتی می توان استعدادهای دانش آموزان را کشف و در جهت شکوفایی آن ها در راستای آموزه های قرآنی سوق داد.



مدیر آموزش و پرورش مریوان نیز در این آیین با اشاره به اهمیت نقش معلم در تعلیم و تربیت دانش آموزان گفت: در تمامی عرصه ها معلمان بانیان آموزش و تعلیم و تعلم بوده اند و رسالت بسیار خطیری بر عهده دارند.



عبدالحمید فرجی افزود: با توجه به نقش پر رنگ معلمان در شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان، همواره شاهد بالفعل شدن ظرفیت های بالقوه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان هستیم.



او با بیان اینکه در تربیت هر فردی باید ویژگی های خاص آن فرد را مد نظر قرار داد، تصریح کرد: باید در تربیت فرزندان صبر پیشه کرد و روش های تربیت اسلامی مورد توجه قرار گیرد.



وی خاطر نشان کرد: باید با تشکیل کارگروه سبک زندگی، خانواده ها را در این زمینه آموزش داد تا آنها بتوانند در تربیت فرزندان خود موفق باشند.



در پایان این مراسم از مربیان تربیتی، والدین و دانش آموزان فعال در عرصه های تربیتی شهرستان مریوان تجلیل شد.



هشتم اسفند روز امور تربیتی نامگذاری شده است.



مریوان در 130 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.ک/3



1904/7451

انتهای پیام /*


5961177
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است