فرهنگی‌هنری 22:12 - 08 مهر 1395
با حضور دکترعسکری رئیس رسانه ملی، چهار طرح فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صداوسیما، دکترعسکری در مراسم بهره برداری از 4 طرح فنی در بندرعباس گفت: برنامه آینده صدا و سیما فعالیت بر روی فضای مجازی است که پروژه های تلویزیون تعاملی و ارائه سرویس های متعدد بر بستر فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.



رییس رسانه ملی گفت: با توجه به تاثیر روز افزون فضای مجازی بر زندگی مردم، سازمان برنامه های گسترده ای در این زمینه  در نظر گرفته است که به تدریج انجام می شود.



وی افزود: با توجه به رقابت سنگین رسانه ای در دنیای امروز باید معماری رسانه ای صداوسیما را کامل کنیم که تکمیل پوشش دیجیتال بخشی از این معماری است.

 

دکترعسکری گفت: امروز با بهره برداری از طرح های توسعه پخش دیجیتال مرکز خلیج فارس، 12 منطقه این استان پهناور می توانند از خدمات پخش دیجیتال بهره مند می شوند که این بخشی از تکمیل پوشش دیجیتال در کشور است.



رییس رسانه ملی افزود : هرمزگان با توجه به مرزی بودن و اهمیت ویژه ای که دارد برای سازمان صدا وسیما در اولویت است و تکمیل پوشش دیجیتال در هرمزگان با اولویت انجام خواهد شد.

 

مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز در مراسم راه اندازی این طرحها گفت: مهمترین این طرح ها  راه اندازی دوازده سامانه تلویزیونی دیجیتال است.



مهندس مهران جلائی افزود: با راه اندازی این سامانه ها،شانزده روستای هرمزگان در شهرستانهای جاسک، بشاگرد و سیریک با جمعیت چهار هزار و هشتصد و نود وسه نفر ، برای نخستین بار شبکه های صدا و سیما را دریافت می کنند.



وی گفت: برای اجرای این طرح ها هفتاد میلیارد ریال هزینه شده است.مدیرکل صدا وسیمای مرکز خلیج فارس گفت: با بهره برداری رسمی از این سامانه ها، پوشش تلویزیونی دیجیتال برای شصت و پنج هزار نفر از مردم شرق هرمزگان و اهالی شهر زرآباد سیستان و بلوچستان فراهم شد.



مهندس جلائی افزود : میزان پوشش شبکه های دیجیتال در هرمزگان از 86 و پنجاه و شش صدم درصد به 90 درصد افزایش یافت.



وی گفت: با بهره برداری از این طرحها پوشش پخش دیجیتال برای 600 هزارنفر از مردم هرمزگان به 27شبکه افزایش یافت. سه طرح نوسازی تجهیزات پشتیبانی صدا و تصویر از دیگر طرحهایی است که با حضور رئیس رسانه ملی در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.







انتهای پیام/


8194529
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است