سیاسی 17:36 - 08 فروردین 1394
گزارش فارس از رایزنی‌های هسته‌ای در لوزان
وزرای خارجه ایران و آلمان در لوزان به گفت‌وگو پرداختند.

رایزنی ظریف با وزیر خارجه آلمان

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به لوزان، امروز (شنبه) در چهارمین روز رایزنی‌های هسته‌ای در لوزان محمدجواد ظریف و فرانک والتر اشتاین‌مایر وزرای خارجه ایران و آلمان به گفت‌وگو پرداختند.

اشتاین مایر ظهر امروز (شنبه) به مذاکرات جاری در لوزان پیوست و در بدو ورود با بیان اینکه گام‌های سخت در این مذاکرات پشت سرگذاشته شده‌اند، تأکید کرد «از تلاش برای دست‌یابی به نتیجه دست برنخواهیم داشت.»

رئیس دستگاه دیپلماسی آلمان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت توافق هسته‌ای با ایران به ایجاد آرامش در منطقه منجر خواهد شد.

اشتاین مایر با اشاره به کوه‌های آلپ گفت: قله کوه همیشه سخت‌ترین مرحله برای رسیدن به نتیجه است. بر همین اساس ساعت‌ها و روزهای آینده بسیار مهم هستند.

وی افزود: امیدوارم با مذاکرات و تلاش‌های جدی 12 ماه گذشته که از سوی همه طرفین صورت گرفته،‌ نتیجه نهایی حاصل شود.


6107362
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد که باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نخست‌وزیر بورکینافاسو پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف زیربنایی، اقتصادی و تجاری در عین حفظ استقلال سیاسی را تحسین‌برانگیز دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای نگهبان گفت: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند و هرچه این مجاهدت کامل‌تر انجام شود، جامعه سعادتمندتر خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» لطیفی گفت: با تدبیر و دستور رهبرانقلاب برای افزایش کیفیت مربی‌های پرورشی در آموزش و پرورش جذب نیرو خواهیم داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» لطیفی گفت: با تدبیر و دستور رهبرانقلاب برای افزایش کیفیت مربی‌های پرورشی در آموزش و پرورش جذب نیرو خواهیم داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به استادان و مربیان ارتش تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: برای کنترل نوسانات ارزی بحث‌هایی در کمیسیون‌های مجلس مطرح شد که در این رابطه دولت مجموعه کار‌های مدنظر را به خانه ملت اعلام کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است