اجتماعی 11:44 - 09 مهر 1399
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارت خانه مجوزی برای برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی صادر نکرده و ارتباطی هم با این نمایشگاه ندارد.

صراط:
نوزدهمین دوره نمایشگاه دستاورد‌های لوازم و تجیهزات ورزشی تهران (SPORTEX IRAN) از ۵ مهر در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد و امروز هم به اتمام می‌رسد.



این دوره با هفته دفاع مقدس و ماه صفر همزمان شده است. با این وجود، فضای محل برگزاری و نوع پوشش بانوانی که به عنوان مدل تبلیغاتی در این نمایشگاه به کار گرفته شده اند، هیچ سنخیتی با این ایام و به ویژه فرهنگ ایرانی- اسلامی ندارد و نوعی از هنجارشکنی و بی توجهی به ارزش‌ها را به نمایش گذاشته است.
نوزدهمین دوره نمایشگاه دستاورد‌های لوازم و تجیهزات ورزشی تهران (SPORTEX IRAN) از ۵ مهر در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد و امروز هم به اتمام می‌رسد.



به گزارش فارس، این دوره با هفته دفاع مقدس و ماه صفر همزمان شده است. با این وجود، فضای محل برگزاری و نوع پوشش بانوانی که به عنوان مدل تبلیغاتی در این نمایشگاه به کار گرفته شده اند، هیچ سنخیتی با این ایام و به ویژه فرهنگ ایرانی- اسلامی ندارد و نوعی از هنجارشکنی و بی توجهی به ارزش‌ها را به نمایش گذاشته است.





برهمین اساس در روز‌های اخیر انتقاد‌های زیادی از وزارت ورزش و جوانان به دلیل صدور مجوز برگزاری نمایشگاه و حضور وزیر ورزش و معاونانش در مراسم افتتاحیه صورت گرفته که جعفر سمیعی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در این باره اظهار داشت: این نمایشگاه هیچ ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد بلکه زیرنظر وزارت صمت و شرکت نمایشگاه‌های این وزارتخانه برگزار می‌شود.



وی افزود: به جهت حمایت از تولید ملی، وزیر ورزش و جوانان در روز افتتاحیه، از این نمایشگاه بازدید کرد. هیچ اطلاعی هم از اینکه چه افرادی در برگزاری و اجاره غرفه‌های نمایشگاه مشارکت داشته یا این غرفه‌ها را با چه مبلغی اجاره کرده اند، نداشتیم بلکه این افراد را خود مسئولان شرکت نمایشگاهی وزارت صمت انتخاب کرده اند.



مدیرکل حراست وزارت ورزش تصریح کرد: صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه با مسئول حراست وزارت صمت و محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران صحبت کردم. متاسفانه نظارت درستی صورت نگرفته و بیلبورد‌هایی که در این نمایشگاه دیده می‌شود و حتی نوع پوشش برخی بانوان حاضر در آن، به هیچ وجه در شان جمهوری اسلامی نیست. حتی به نیرو‌های ناجا حاضر در محل هم گفتم انتظار داریم به عنوان اماکن با این موضوع برخورد کنند.



سمیعی ادامه داد: برخی افراد که از جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرند، باید از آرمان‌های نظام صیانت کنند که متاسفانه در این نمایشگاه در این امر غفلت شده است. باز هم تاکید می‌کنم ۲۵ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات ورزشی حضور دارند و مسئولان وزارت ورزش هم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در افتتاحیه حضور یافتند، اما برگزاری هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد. بی سلیقگی و کج سلیقگی مسئولان برگزاری نمایشگاه سبب شد حرمت و احترام این ماه هم رعایت نشود.
 
پوشش‌های جنجالی در نمایشگاه تجهیزات ورزشی
 

10741596
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است