سیاسی 15:06 - 29 مهر 1393
جامعه روزنامه‌نگاران جوان ایران در پی گذشت آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری ارتحال یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

تسلیت جامعه روزنامه‌نگاران جوان ایران به مناسبت ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی گذشت آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، جامعه روزنامه‌نگاران جوان ایران ارتحال یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:  

انا لله و انا الیه راجعون                                                                                              

ارتحال عالم مبارز، مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری سبب تأسف و تألم فراوان شد.

بدون شک فقدان آن اندیشمند فرزانه مصیبتی بزرگ برای انقلاب اسلامی ایران است.                                                                                     نگاهی گذرا به زندگی پربرکت آن یار صدیق و دیرین امام و رهبری موید وفاداری کامل ایشان به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران و امام راحل عظیم‌الشان است که تا آخرین لحظات زندگی ایشان در مرام و مسلک ایشان جاری بود.                                                                                      جامعه روزنامه‌نگاران جوان ایران ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی به محضر مقدس حضرت ولی عصر ارواحنافدا، مقام معظم رهبری، حوزه های مبارکه علمیه، اعضای بیت مکرم ایشان و عموم شاگردان و علاقه‌مندان علو درجات آن بزرگوار و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کند.


5005642
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است