استانی 15:25 - 05 اسفند 1398
محمدرضا خلعتبری:
ایسنا/خراسان رضوی بازیکن شهرخودرو مشهد گفت: اگر دیدار سپاهان و پرسپولیس لغو شده، بازی شهرخودرو با پرسپولیس هم باید به زمان دیگری موکول شود.

قانون باید برای همه یکسان باشد/ بازی شهرخودرو با پرسپولیس لغو شود

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با ایسنا، پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در بیستمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: از دقایق نخست بر بازی مسلط بوده و بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتیم. گرفتن 3 امتیاز این دیدار حق‌مان بود.

وی با اشاره به برگزاری بازی، بدون حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: سلامت هواداران از هر چیزی مهمتر است. خداراشکر بدون حضور تماشاگران‌مان هم توانسیتم 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم. جای آنها در ورزشگاه خالی بود.

بازیکن شهرخودرو مشهد با اشاره به لغو دیدار سپاهان و پرسپولیس و بازی پیش‌روی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به ما اعلام کرده‌اند که پنجشنبه با پرسپولیس بازی داریم. اگر بازی سپاهان و پرسپولیس لغو شده، بازی شهرخودرو با پرسپولیس هم باید لغو شود.

خلعتبری با اشاره به شرایط شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: اگر الشباب را شکست دهیم، دو بازی متوالی در خانه خواهیم داشت و شرایطمان در جدول بهتر خواهدشد. قطعا توانایی بردن الشباب را داریم.

انتهای پیام


10411406
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است