فرهنگی‌هنری 10:33 - 28 فروردین 1403
بازیگر سریال «مشاور» گفت: همه باید بدانند ما حمله نکردیم بلکه ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم.

ما حمله نکردیم، ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم

فرهاد قائمیان، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق درباره واکنش هنرمندان به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وظیفه همه ماست که به عنوان یک ایرانی در قبال تهاجم بی‌رحمانه اسرائیل بایستیم. با تدبیر و درّایت حضرت آقا، به احترام ملت ایران و برای تنبیه رژیم صهیونیستی پریشب اتفاق تاریخی را در دنیا رقم زدیم، که این اتفاق مایه سربلندی است. ما همیشه سعی کردیم با درایت و خویشتن‌داری در برابر مسائل بین‌المللی و تعرض‌ها بایستیم.

قائمیان با بیان اینکه کنسولگری ما در سوریه مورد تهاجم رژیم صهیونیستی کودک‌کش قرار گرفت، گفت: به قولِ حضرت آقا، وظیفه ما تنبیه رژیم صهیونیستی بود. ما یک عملیات بزرگ نظامی را در تاریخ دنیا رقم زدیم. همه باید بدانند ما حمله نکردیم. ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم. 

این بازیگر سینما به نقش قانون اساسی برای دفاع از سرزمین در برابر دشمنان اشاره کرد و افزود: قانون اساسی ما اشاره می‌کند در برابر حمله بیگانگان باید بایستیم. ما با درایت مقاومت کردیم. ما اقتدارمان را مثل همیشه به همگان ثابت کردیم و الان به عنوان یک کشوری که مستقل است، ایستادیم. دنیا برای این عملیات بزرگ در شوک بزرگ است. من به این تنبیه افتخار می‌کنم و امیدوارم این تنبیه درس بزرگی برای کشور‌هایی باشد که علیه ایران فعالیت می‌کنند.


12047801
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب‌زده نبود. به فلسفه غرب کاملاً مسلط بود، اما شیفته فلسفه غرب نبود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در گفتگو با فرهنگ گفت: از ۱۷ اردیبهشت سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی آغاز به کار می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صنایع‌دستی وزارت گردشگری و صنایع‌دستی گفت: من فرش دستباف را هنر مادر می‌دانم چرا نقوش فرش دستباف، دستمایه بسیاری دیگر از هنر‌های ما بوده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شعری از موسی عصمتی که در برنامه سرزمین شعر قرائت شد، در صفحه‌های اجتماعی ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رئیس سازمان صداوسیما در پی نقش‌آفرینی رسانه ملی در انعکاس اقدام حماسی عملیات «وعده صادق» قدردانی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، برنامه‌های نامزدهای دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش مردمی، بخش ویژه، اصلی و ... را معرفی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس فراخوان، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران آبان ماه در پردیس تئاتر تهران و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم کوتاه در سال ۱۴۰۳ تا ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی مجوز اکران گرفتند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری حمایت از صنایع‌دستی در راستای تحقق شعار سال را ضروری دانست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است