استانی 16:57 - 11 تیر 1394
معاون استاندار آذربایجان شرقی:
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت عملیاتی کردن پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه گفت: برای عملیاتی کردن این پرو‍ژه‌ها نباید منتظر تخصیص اعتبار بود.

برای احیای دریاچه ارومیه هنوز به باور عملی نرسیدیم

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فرهنگی دریاچه ارومیه با اشاره به تصویب بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: باید این آمادگی در مجموعه وجود داشته باشد تا بتوانیم این میزان اعتبار را در جای درست خود مصرف کنیم.

وی دقت در نحوه هزینه کرد اعتبارات دریاچه ارومیه را متذکر شد و افزود: باید برای هزینه کرد نسبت به ریال به ریال این اعتبارات حساس باشیم، هر گونه هزینه کرد تنها باید در این خصوص باشد.

پورمهدی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد هنوز به باور عملی برای احیای دریاچه ارومیه نرسیدیم؛ کسی حق ندارد با صورت جلسه‌ها و قراردادهای نامشخص درخواست اعتبار داشته باشد چرا که همه ما در قبال این مبالغ مسئول هستیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی، انتقال پساب تصفیه شده شهرهای تبریز و عجب شیر را به دریاچه ارومیه از جمله پایدارترین راه حل‌های تامین آب این دریاچه عنوان کرد و گفت: این پرو‍ژه با قدرت در حال انجام است.

پورمهدی اظهار کرد: مردم باید از عملکرد مدیران استانی در خصوص احیای دریاچه ارومیه آگاهی کامل داشته باشند از این رو ضروری است مدیران مربوطه ارتباطات خود را با رسانه ها در این خصوص افزایش دهند.

انتهای پیام


6682007
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است