استانی 08:03 - 10 اسفند 1398
اطلاعیه شماره ۱۸ «روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل»:
ایسنا/مازندران طبق اطلاعیه شماره ۱۸ روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل دو واحد صنفی تجهیزات پزشکی متخلف در این شهرستان پلمپ شد. 

۲ واحد صنفی تجهیزات پزشکی متخلف در بابل پلمپ شد 

مرحله سوم بازدید مشترک عصر جمعه ۹ اسفند ماه با حضور دادستان شهرستان بابل، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، رئیس اداره صمت و رئیس اداره تعزیرات و کارشناسان مربوطه از دو واحد صنفی عرضه کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین چهار داروخانه بازرسی شد.

از این بازرسی‌ها دو واحد صنفی متخلف تجهیزات پزشکی به دلیل عدم ارائه ماسک و محلول‌های ضد عفونی کننده و همچنین گران‌فروشی پلمپ شد و پرونده یک واحد داروخانه به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

آغاز خط تولید مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح در یکی از کارخانه‌های تولید کننده شوینده بابل 

طبق اطلاعیه شماره ۱۹ روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل از نتیجه جلسه معاون غذا و دارو دانشگاه با کارخانه‌های تولید کننده مواد شوینده بابل خط تولید مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح در یکی از کارخانه‌های تولید کننده در این شهرستان آغاز به کار کرد.

دکتر محسن رضازاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به اطلاع مردم شریف شهرستان بابل می‌رسانیم با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بابل خط تولید مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح در یکی از کارخانه‌های تولید کننده شوینده بابل شروع شده و از امروز شنبه ده اسفند ماه توزیع آن در داروخانه‌های شهر بابل آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی انجام شده کارخانه تولید کننده این آمادگی را دارد تا مواد ضد عفونی کننده را به‌صورت عمده در اختیار نظام پزشکی جهت توزیع در مطب‌ها و درمانگاه‌های خصوصی قرار بدهد.

انتهای پیام


10418249
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است