استانی 14:32 - 21 آذر 1398
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد
ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۱۳ درصدی کشفیات سرقت در سطح استان طی ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش ۱۳ درصدی کشفیات سرقت در مازندران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، اماکن خصوصی و صندوق صدقات در سطح شهرستان نوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، رد یک سارق حرفه‌ای را در این سرقت‌ها شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند که متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۳۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت صندوق صدقات در سطح شهرستان نوشهر اقرار کرد.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهم با قرار مناسب صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه امسال در حوزه وقوع سرقت به عنف، ۳۴ درصد در حوزه وقوع کیف قاپی و ۲۳ درصد در حوزه وقوع سرقت خودرو ۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

سردار میرفیضی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی و استفاده از سیستم‌ها و تجهیزات مراقبتی و حفاظتی به هشدارهای پلیس توجه کرده و هر گونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام


10317485
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است