سیاسی 15:47 - 10 بهمن 1393
شهرکرد- ایرنا-نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:مشکلات مسکن مهر نباید به یک بحران تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، 'سید سعید زمانیان ' روز جمعه در نشست با خبرنگاران در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد افزود: دستگاههای نظارتی و قضایی ابعاد مشکلات گسترده مسکن مهر را مورد ارزیابی قرار دهند.



وی گفت:متاسفانه تعدادی از دستگاههای اجرایی و تعاونی ها مسکن مهر ،به تعهدات خود در این پروژه ها عمل نکرده اند و حق مردم در این پروژه ها تضیع شده است.



زمانیان یادآور شد:مسکن مهر قرار بود با کمترین قیمت، اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه را صاحبخانه کند، اما تعدادی از تعاونی ها به تعهدات خود عمل نکردند .



این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 در مجلس شورای اسلامی افزود:باید تمامی ،ریز هزینه های در پروژه مسکن مهر به مردم گزارش شود و درآمدها و اموال دلالان،پیش از ساخت مسکن مهر و بعد از آن مورد ارزیابی قرار گیرد.



زمانیان تاکید کرد:در تعدادی از استانها مسکن مهر سرانجام خوبی نداشته است و این پروژها براساس استانداردها ساخته نشده است.



عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی،در ادامه به اجرای دو پروژه آبی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و یادآور شد:پروژه های تونل گلاب دو و بهشت آباد ، هنوز محوز زیست محیطی ندارد و تنها براساس فشارهای سیاسی اجرایی شده است و در این زمینه باید وزارت نیرو و سازمان محیط زیست کشور واکنش نشان دهند.



زمانیان،درباره ردیف های درآمدی و هزینه ای بودجه سال 94 افزود:با توجه به کاهش قیمت نفت، در بودجه سال آینده به ردیف های درآمدی از جمله گمرکات و درآمدهای مالیاتی توجه ویژه ای شده است.



به گفته وی،درآمد کارکنان دولت متناسب با تورم های موجود نیست و باید برای افزایش درآمد کارکنان دولت برنامه ریزی صحیحی انجام داد.



وی گفت:اقتصاد مقاومتی با اقتصاد نفتی همسو نیست و در این زمینه باید ،درآمدهای نفتی را از بودجه سالیانه کشور جدا کرد.



به گفته وی، دولت در هدفمندی یارانه ها باید اقشار آسیب پذیر را مد نظر داشته باشد، چرا که تعدادی از این افراد ثبت نام



نکرده اند و هنوز چاره ای برای ثبت نام این افراد وجود ندارد.



وی گفت:دولت برای پروژه های بزرگ از جمله راه آهن چهارمحال و بختیاری اقدامات قابل توجه ای را در دستورکار دارد و این پروژه مجوز 215 خود را نیز دریافت کرده است.



زمانیان بیکاری را یکی از مشکلات بزرگ چهارمحال و بختیاری دانست و ابزار امیدواری کرد پروژه های بزرگ صنعتی به ویژه صنعت مادر در غرب چهارمحال و بختیاری نیز اجرایی شود.



وی گفت:چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری در بخش های



مختلف آمادگی دارد و برای حضور سرمایه گذاران در استان همکاری لازم را ارائه می دهد.



وی گفت:در برخی از حوزه های اجرایی مدیران ضعیف عمل کرده اند و هنوز نتوانسته اند بودجه سال 93 را در این استان جذب کنند.



به گزارش ایرنا،در این نشست خبرنگاران پیرامون وضعیت سیاسی استان، پروژه های صنعتی و در دست ساخت ،وضعیت مسکن مهر و امضای نامه های مختلف در مجلس شورای اسلامی سوالات خود را مطرح کردند.



7359

انتهای پیام /*


5735193
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس ارائه کرده که در صحن مجلس قرائت خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با تصمیم رئیس مجلس، جدول شماره ۸ لایجه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به برآورد تملک دارایی‌های مالی برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اضافه شدن مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول شماره ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: دشمن به دنبال یاس است و مدرسه باید ایجاد امید و انگیزه کند؛ معلم باید مجری ایجاد امید در جامعه و نسل جدید باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: امروز نگاه آموزش و پرورش تحولی است؛ مدیر مدرسه و معلمان محوریت ایجاد این تحول هستند و باید در این راستا کمک کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اعمال اصلاحاتی در جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور با تصویب این جدول موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی در مسابقات جهانی صربستان را تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ درباره آخرین شرایط بررسی این لایحه توضیحاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است