اجتماعی 09:08 - 28 مهر 1393
یک کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام "با کاهش ۱۰درجه‌ای دما روز سه‌شنبه در تهران مواجه خواهیم شد" گفت: تهران امروز بارانی می‌شود.

تهران امروز بارانی می‌شود
به گزارش افکارنیوز، امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز سامانه بارشی نیمه غربی کشور را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و در سواحل جنوبی و دامنه‌های البرز بارش باران را شاهد خواهیم بود.



وی با بیان "امروز بارش‌ها در غرب کشور به‌صورت برف خواهد بود" افزود: گستره بارش‌ها از نواحی مرکزی به شمال شرق کشور کشیده می‌شود و شدت بارش‌ها در استان‌های شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی پیش‌بینی شده است.



کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام "امروز مناطق جنوبی خوزستان بر اثر وزش باد شدید در جنوب غرب و غرب باعث کاهش دید و گرد و خاک خواهد شد" عنوان کرد: با توجه به وزش باد شدید در جنوب سمنان و شمال قم امروز برای شهر‌های جنوبی تهران گرد و خاک و کاهش دید خواهیم داشت.



**کاهش ۸ تا ۱۴ درجه‌ای دما برای سواحل شمال کشور




نقشینه بیان کرد: تهران اواخر وقت امروز بارندگی خواهد داشت و فردا نیز ابری و در پاره‌ای نقاط بارانی می‌شود و روی ارتفاعات نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.



وی با اشاره به اینکه دمای هوای امروز تهران به ۲۴ درجه سانتی‌گراد و روز سه‌شنبه به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، ادامه داد: کاهش ۱۰درجه‌ای دما برای روز سه‌شنبه در پایتخت پیش‌بینی می‌شود همچنین برای آبعلی، دماوند و فیروزکوه شاهد بارش برف در این روز خواهیم بود.



کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه برای تهران نیز شاهد کاهش ۶درجه‌ای دما خواهیم بود و برای سواحل شمال کشور از امروز شاهد کاهش ۸ تا ۱۴ درجه‌ای دما خواهیم بود.

4988781
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از رایزنی با سازمان محیط زیست جهت اخذ مجوز و فعال شدن کارخانه آسفالت در شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح کالابرگ الکترونیکی با رویکردی مبتنی بر خلاقیت و هوشمندی و با هدف تامین سبد غذایی مردم به بهترین شکل ممکن اجرایی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در مراسمی ۲ زوج ناشنوای موسسه ناشنوایان مهرورزان زندگی مشترک خود را در سلامت شهر که در بوستان لاله برپا است آغاز کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه‌خیز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: با کسانی که به بیت المال، جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود و در برابر مخالفین و کسانی که دارای نقطه‌نظرات متفاوت بودند با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد و سعی داشت همه اَقوال را استماع کند، اما در میدان مباحثه، جدی و قوی و زمان...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است