اجتماعی 11:25 - 09 فروردین 1403
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.

راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال

علیرضا نادعلی با بیان اینکه پروژه خانه شهر بیش از ۳۰ سال قبل آغاز شد و بیش از ۲۰ سال کار در آن صورت گرفته بود؛ اما اجرای اساسی و جدی آن در چند سال اخیر دنبال شده است، گفت: این پروژه نسبت به دو سال اخیر که از آن بازدید داشتیم، پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به پیش‌بینی موزه هوشمند و تالار‌های چندمنظوره در خانه شهر، افزود: به نظر می‌رسد با اعتباراتی که پیش‌بینی شده و تسریع در روند پروژه، در سال آینده شاهد بهره‌برداری آن باشیم. قرار بر این است که شاکله ارتباطی و فرهنگی در این خانه در دسترس شهروندان قرار بگیرد.

نادعلی به راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران در محل خانه نراقی در چهار راه طالقانی اشاره کرد و افزود: در دو سال گذشته بررسی‌هایی صورت گرفته بود که این خانه با چه نوع کاربری به بهره‌برداری برسد که در نهایت تصمیم بر این شد خانه روزنامه‌نگاران در این محل راه‌اندازی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این فضا با معماری سنتی و همچنین نگاهی مدرن طراحی شده و فضایی شاد و با نشاط برای اهالی رسانه فراهم خواهد کرد، گفت: خوشبختانه اندکی از طرح باقی مانده و اگر پروژه با همین سرعت پیش برود در سه تا چهار ماه آینده به طور کامل در دسترس اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از اقدامات انسان‌محور و فراهم کردن فضایی برای همفکری اقشاری همچون اصحاب رسانه حمایت می‌کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در محدوده چهارراه طالقانی چند مجموعه فرهنگی از جمله شهرستان ادب در حوزه ادبیات داستانی و منظوم، خانه خوشنویسی و لانه جاسوسی قرار دارند که با راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران، می‌توان شاهد اشتراک رویداد‌ها و شکل گیری یک چهارراه فرهنگی بود.


12042479
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس در یادداشتی به مناسبت هفته سلامت، وجوه مهم سلامت را برشمرد و بر نقش خانواده در سلامت افراد تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از رایزنی با سازمان محیط زیست جهت اخذ مجوز و فعال شدن کارخانه آسفالت در شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح کالابرگ الکترونیکی با رویکردی مبتنی بر خلاقیت و هوشمندی و با هدف تامین سبد غذایی مردم به بهترین شکل ممکن اجرایی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در مراسمی ۲ زوج ناشنوای موسسه ناشنوایان مهرورزان زندگی مشترک خود را در سلامت شهر که در بوستان لاله برپا است آغاز کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه‌خیز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: با کسانی که به بیت المال، جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود و در برابر مخالفین و کسانی که دارای نقطه‌نظرات متفاوت بودند با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد و سعی داشت همه اَقوال را استماع کند، اما در میدان مباحثه، جدی و قوی و زمان...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است