فرهنگی‌هنری 13:15 - 12 بهمن 1393
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت:با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل پویایی وپایایی و تداوم انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی در دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

برنامه‌های بسیج شهرداری تهرن به مناسبت دهه فجر

به گزارش ایسنا،محسن پیرهادی ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) و ادامه راه گرانقدر آن فریادگر یگانه ، با مدیریت با کفایت و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواب را از چشمان دشمنان اسلام و بشریت زدوده است.

وی با بیان آنکه دشمنان ما با گذشت سی و شش سال از انقلاب همه توان خود را در جهت مقابله به کشورمان به کار گرفته‌اند،افزود:حال دشمنان با به میدان آوردن همه توان خود به ویژه جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی درصدد آنند تا این انقلاب الهی و دشمن شکن را به نوعی در داخل به استحاله کشانده و نسل‌های جدید انقلاب را با تحریف تاریخ انقلاب و القاء دروغ به مسیر انحراف سوق دهند.

وی تکلیف بسیج را در این برهه از زمان خطیر و حساس خواند و گفت: بر همه بسیجیان ، حامیان،مدافعان، علاقه‌مندان و دلسوزان به اهداف و سرنوشت انقلاب اسلامی تکلیف است که از پای ننشسته و هوشمندانه و مدبرانه بصورت هدفمند در این مسیر گامهای استواری بردارند.

پیرهادی گفت: سازمان بسیج شهرداری تهران نیز در راستای ماموریت‌های ابلاغی خود و در جهت یکپارچه کردن فعالیتهای این ایام فرخنده، و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل پویایی وپایایی و تداوم انقلاب اسلامی، تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت،هویت و پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر نظام‌های استبدادی و استکباری، تقویت و گسترش فرهنگ ناب اسلامی برنامه‌هایی را تندارک دیده است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران به برخی از برنامه ها اشاره کرد و ابراز کرد:برنامه‌هایی نظیر فضاسازی سیمای بصری با آذین‌بندی و چراغانی و نصب پوسترهای انقلابی و استندهای سخنان امام راحل در سطح حوزه‌ها، تهیه و تولید طرح‌ها و پوسترهای فاخر با محوریت دهه مبارک فجر،دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب دردهه فجر، تهیه و نصب عکس و برپایی نمایشگاه عکس روزهای پرشورانقلاب و دستاوردهای عظیم علمی،فنی،فرهنگی و بازدید از موزه عبرت با حضور بسیجیان شهرداری تهران با محوریت خانواده از جمله برنامه های ما در این دهه است.

وی تهیه و تولید نرم‌افزار چندرسانه‌ای با محوریت دهه فجر انقلاب اسلامی، توزیع پرچم و پلاکارد در راهپیمایی روز 22 بهمن، برپایی نمایشگاه سیره امام (ره)، فضا سازی تعدادی از اتوبوس های شهری جهت تردد در پایانه های اصلی شهر، طراحی و تولید پیام‌های ارزشی و فرهنگی ویژه دهه فجر جهت نصب در تاکسی‌ها، برگزاری ویژه برنامه‌های بصیرتی با محوریت انقلاب اسلامی، استقرار اکیپ انتقال خون و برگزاری برنامه اهدای خون را از دیگر برنامه‌های برنامه ریزی شده دهه مبارک فجر عنوان کرد.

انتهای پیام


5749654
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است