سیاسی 18:49 - 06 مرداد 1396
حجت الاسلام رئیسی:
تولیت آستان قدس رضوی در پی یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و مردم مظلوم فلسطین با صدور پیامی تاکید کرد: سران رژیم صهیونیستی آرزوی جدایی میان مسلمانان و قدس شریف را با خود به گور خواهند برد.

صهیونیست‌ها آرزوی جدایی مسلمانان و قدس را به گور خواهند برد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در پی یورش روزهای گذشته صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و مسلمانان مظلوم فلسطین پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ»

تجاوزات جدید رژیم غاصب صهیونیستی به حریم مقدس مسجد الاقصی و اِعمال محدودیت های سنگین با استقرار دروازه های امنیتی و تسلیحات نظامی که با مقاومت غیرتمندانه جوانان فلسطینی مواجه شده است نشان دهنده عجز و ناتوانی روز افزون این رژیم است.

این اقدامات که در راستای پروژه یهودی سازی قدس تعریف می‌شود هرگز به نتیجه نخواهد رسید و سران این رژیم آرزوی جدایی میان مسلمانان و قدس شریف را با خود به گور خواهند برد.

در شرایط کنونی که مقاومت مثال زدنی جوانان فلسطینی ادامه دارد بر همه دولت ها، نهادها و سازمان های بین المللی، گروه ها و شخصیت ها و نخبگان صاحب نفوذ حمایت از آرمان رهایی قدس لازم است. دولت های دست نشانده غرب در سطح منطقه که با سکوت خود زمینه را برای تجاوزات بیشتر رژیم صهیونیستی فراهم می آورند بدانند که این تجاوزات به زودی دامن خود آن ها را نیز خواهد گرفت و آنان نمی توانند از تبعات این تجاوزات صهیونیست ها فرار نمایند.

در این شرایط ملت شریف ایران نیز همچون گذشته با درک شرایط بین المللی و منطقه ای و به تاسی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود ایستاده و بر آرمان فلسطین از بحر تا نهر تاکید می نماید و نخواهد گذاشت که مسئله فلسطین از اولویت اصلی جهان اسلام خارج گردد.

این مقاومت و خیزش جدید فلسطینیان که در پی تجاوزات جدید صهیونیست ها آغاز گردیده انشاءالله نابودی رژیم صهیونیستی را با خود به همراه خواهد داشت. خوشبختانه اتحاد گروه های مقاوم فلسطینی در کنار تسلیح کرانه باختری که می تواند نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت بخشد امروز محقق گشته است.

اینجانب در کنار مضجع نورانی فرزند رسول الله (ص) دست به دعا برداشته و مسئلت میکنم انشاءالله بزودی شاهد پایان هفت دهه ستم ورزی صهیونیست ها به مسلمانان فلسطینی، لبنانی و مردم منطقه باشیم. وهمچون خرمشهر، حلب و موصل بزودی قدس شریف نیز آزاد گردد.


9302105
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است